İnsanız topraktanız hep cennetten gelmişiz Ademin can yoldaşı Havvadır senin adın, Akılla, sevda ile sevgiyle bezenmişiz Yaratılış gereği Adem özdeştir kadın.
Nezaketin sembolü, muhabbetin kaynağı Açılmış güle benzer nazlı yârin yanağı Sevdiğine emanet yüce gönül konağı Mutluluğun çiçeği sadık bir eştir kadın.
Kimi gurbette kalmış kiminin aklı sıla Ana yarısı teyze, babakardeşi hala Bu bir sevgi harmanı gelmez akla hayale Abla, bacı gerçeği, seven kardeştir kadın.
Kol kanat geren odur, yavruların üstüne Can katar erdem katar kardan beyaz sütüne Cennet ayağındadır bak Peygamber sözüne Annelerin meleği başlarda taçtır kadın.
Beyaz atlı prensler vurulmuş güzeline Herkes gıpta etmekte tel duvaklı geline Ana başta taç iken olur tonton bir nine Ailenin bezeği doğan güneştir kadın.
Gönlü güzel olursa Hint’te Çin’de bulunmaz Canımız cananımız, asla onsuz durulmaz Adem kadınsız olmaz, kadına doyum olmaz Kalplerde bin bir renkle açan çiçektir kadın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Kimi gurbette kalmış kiminin aklı sıla Ana yarısı teyze, baba kardeşi hala Bu bir sevgi harmanı gelmez akla hayale Abla, bacı gerçeği, seven kardeştir kadın. "
HARİKA BİR ŞİİRDİ OKUDUĞUM. KUTLADIM ÖĞRETMENİM SAYGIYLA.
Beyaz atlı prensler vurulmuş güzeline Herkes gıpta etmekte tel duvaklı geline Ana başta taç iken olur tonton bir nine Ailenin bezeği doğan güneştir kadın.
Gönlü güzel olursa Hint’te Çin’de bulunmaz Canımız cananımız, asla onsuz durulmaz Adem kadınsız olmaz, kadına doyum olmaz Kalplerde bin bir renkle açan çiçektir kadın.
Ne güzel bir anlatım... Beğeniyle okudum... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...
Gönlü güzel olursa Hint’te Çin’de bulunmaz Canımız cananımız, asla onsuz durulmaz Adem kadınsız olmaz, kadına doyum olmaz Kalplerde bin bir renkle açan çiçektir kadın..
TEBRİKLER EFENDİM....KADINI ŞİİRDE ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ Bir kadın sevgidir aslında.içinde her zaman sevgiyi taşır, sevdiklerinden kolay ayrılamaz.sevdiklerini kolay kolay kıramaz.zor sever; ama,tam sever.bir kadının tam anlamıyla sevebilmesi için yüreğinin kabul ettiğini beyninin de kabul etmesi gerekir.ve sevmezse de onu asla sevmeye zorlayamazsınız.belki kolayca yüreğine girebilirsiniz.ancak beyninde yer etmemişseniz :-(
Bir kadın yalnızdır aslında.hiçbir zaman kadını bütünüyle elde edemezsiniz.kendisine ait bir dünyası vardır ve orada hep yalnızdır.o dünyaya kimsenin girmesine izin vermez.hiçbir anahtar o dünyanın kapısını açamaz.yalnızlık onun sığınağıdır.o sığınağa ne zaman gireceğine,ne kadar kalacağına hep kendisi karar verir.sığınaktayken oradan çıkmaya zorlarsanız,onu sonsuza dek kaybedebilirsiniz...... şair yüreğinizi kutluyorum...güzel vefalı bir şiir olmuş...saygılar
bir kadının tam anlamıyla sevebilmesi için yüreğinin kabul ettiğini beyninin de kabul etmesi gerekir.ve sevmezse de onu asla sevmeye zorlayamazsınız.belki kolayca yüreğine girebilirsiniz.ancak beyninde yer etmemişseniz * Yorumunuz özel ve güzel sevgili kardeşim. Kadını en iyi aynı familyadan olan çiçekler bilir. Hele yaralı Kardelen olursa yüreğinize sağlık derim. Kadın severse ölümüne sever bağlanır. Ne mutlu öyle çiçekleri gönül bahçesinde yetiştirenlere. Tekrar teşekkürler.
Gönlü güzel olursa Hint’te Çin’de bulunmaz Canımız cananımız, asla onsuz durulmaz Adem kadınsız olmaz, kadına doyum olmaz Kalplerde bin bir renkle açan çiçektir kadın.
Çok çok güzel ve özeldi. Kadınlarımızın kıymetini bilmeliyiz. Muhabbetle...
"Ne o, ne bu, ne döşek, ne ayâl, ne vebâl. O benim kollarım, bacaklarım. Yavrum, nnem, karım, kız kardeşim. Hayat arkadaşımdır..." Nazım'ın dediğince şairim. Teşekkürler armağanınız için. Güzel yüreğinizden dökülen bu dizeleri yazan kaleminiz daim olsun. Sevgi yüklü saygılarımla.
bir kadın olarak çok teşekkür ederim hocam. ne kadar güzel anlatmış dizeleriniz kadını. yine size özgü harika dizeler. tebrikler saygılarımla... iyi geceler.
Ana yarısı teyze, baba kardeşi hala
Bu bir sevgi harmanı gelmez akla hayale
Abla, bacı gerçeği, seven kardeştir kadın. "
HARİKA BİR ŞİİRDİ OKUDUĞUM. KUTLADIM ÖĞRETMENİM SAYGIYLA.