(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNFAZIN TEZ OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNFAZIN TEZ OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vefasızlar sürüm sürüm sürüne Son sözüm budur ki, beyaz gülüme Ben kendi kendime gittim ölüme Bu aşkın son sözü belgelenmeli.
zaman zaman işler yolunda gitmeyebilir, bazen insanın ölümü bile özlediği günler gelebilir. bu her şeyin sonu değildir hocam. sarılın kaleme kağıda yazın tüm hissettiklerinizi, yazın öfkelerinizi, boşaltın içinizde çöreklenen vefasızlıkları. sevgi dolsun eskisi gibi. yorum yazdığınız hemen her şiirin altında güzel dizelerinizi görmeye alışkın bu insanları özletmeyin kendinizi ve güzel şiirlerinizi daha fazla hocam. pek takmasanızda sizin şiirlerinizi seviyor ve her seferinde içime sindirerek okuyorum ümitsizlik siz gibi inançlı insana yakışmıyor. selam ve saygılarımla.
Vefasızlar sürüm sürüm sürüne Son sözüm budur ki, beyaz gülüme Ben kendi kendime gittim ölüme Ölümüm kimseden bilinmemeli.
Çok seven bir yürek var szde ve seven sevdiğini unutmamak için ölemez ki!.. Ölecek kadar sever ama sevdiğini çok sevdiğinden yaşar ve yaşamalıdır!.. Sevgi saygıyla...
Son sözüm budur ki, beyaz gülüme
Ben kendi kendime gittim ölüme
Bu aşkın son sözü belgelenmeli.
zaman zaman işler yolunda gitmeyebilir, bazen insanın ölümü bile özlediği günler gelebilir. bu her şeyin sonu değildir hocam. sarılın kaleme kağıda yazın tüm hissettiklerinizi, yazın öfkelerinizi, boşaltın içinizde çöreklenen vefasızlıkları. sevgi dolsun eskisi gibi. yorum yazdığınız hemen her şiirin altında güzel dizelerinizi görmeye alışkın bu insanları özletmeyin kendinizi ve güzel şiirlerinizi daha fazla hocam. pek takmasanızda sizin şiirlerinizi seviyor ve her seferinde içime sindirerek okuyorum
ümitsizlik siz gibi inançlı insana yakışmıyor. selam ve saygılarımla.