(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARA BULUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARA BULUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemal Kürt, Türk ayrılır mı? Et kemikten sıyrılır mı? Cehalet hiç kayrılır mı? Gen ağlarım kimse bilmez.
biz ayırmıyoruz ama ayıranlar var ne yazık ki duyarlı yüreğinize sağlık Allah birliğimizi bozmasın inş tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum selam dua ile.
Merhabalar.Her zaman olduğu gibi, Şiir, içerik, şekil, örgü ve kurgusu ile güzeldi. Kutladım değerli kalemini ve eserini. Gönlün abad olsun.Sağlıcakla.
Tarihten gelir varımız, Hak Muhammed’dir yarımız, Aşkı mutlaktır zarımız, Şan ağlarım kimse bilmez. kaleminiz daim olsun..rabbim Yar ve yardımcısı olsun ülkemin..selamve muhabbetle
Bilinmezlik, düşmanların türlü desiseleri GEN i de, SEN i de, BEN i de ağlatır Hocam. Boşuna denilmemiş; "BİLEN KURTULDU!" diye. Diğergâm gönlünüze sağlık. Selâm, hürmet ve kalbî muhabbetimle.
Cemal Kürt, Türk ayrılır mı?
Et kemikten sıyrılır mı?
Cehalet hiç kayrılır mı?
Gen ağlarım kimse bilmez.
biz ayırmıyoruz ama ayıranlar var ne yazık ki duyarlı yüreğinize sağlık Allah birliğimizi bozmasın inş tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum selam dua ile.