Bilmem ki seni nasıl anlatsam, Ey canım, cananım Sorhun, Günler gelir, günler geçer, Deste deste aylar geçer, Yıllar dolu denkler geçer, Ben sana hasret, Sen bana hasret.
Sende doğmak ne güzel, Sende yaşamakta bir aşka güzel, Ya sana hasret çekmek, O daha başka inanılmaz güzel, Ben sana hasret, Ben sana hasret,
Yeşil dağlar, düz ovalar, Platolar, vadiler, derler, tepeler, Sular berrak buz gibi serin, Ya esen rüzgarlar, Uçan kuşlar, kelebekler, Ben sana hasret, Sen bana hasret,
Yazın tarlalar nakış nakış süslenir, Her bir ürün tarlalarda yaslanır, Sorhun’a hasret yüreklerde paslanır, Yağar kışın kar dört bir taraf ıslanır, Her mevsimde Sorhun başka süslenir, Ben sana hasret, Sen bana hasret.
Yaylalarda sis var duman var, Kırlarında dolaşan koyunlar kuzular, Nerede kaldı o ağaçlardan evler, Külek külek peynirler, yağlar, Ya at üstünde dedeler nineler, El açan çocuklar, gevrek atan eller, Ben sana hasret, Sen bana hasret,
Birde Ovada sıcaktan yanmak, Süte kaymağa ekmek banmak, Pilekide çadi sonra çimur bulmak, Yayıklardan yağ ve ayran almak, Bir hayat bu anlatılmaz, yazılmaz ki, Ancak yaşanır ve yaşanır... Ben sana hasret, Sen bana hasret, Sana selam, sana umut, Ey canım cananım Sorhun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY CANIM SORHUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY CANIM SORHUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli dost, kalem.Eser içeriği,verdiği mesaj ve anlam bütünlüğü yönüyle güzel,şekil, örgü, kurgu,bakımından da iyi değerlendirilmiş güzel bir eser.Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyorum. Gönlüne, ömrüne, kalemine, kelamına bereket.Kutluyorum yalansız, riyasız,ve de hilafsız Gönlün abad olsun.Yüce Mevlâ’ya emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla kalasın.
Yaylalarda sis var duman var, Kırlarında dolaşan koyunlar kuzular, Nerede kaldı o ağaçlardan evler, Külek külek peynirler, yağlar, Ya at üstünde dedeler nineler, El açan çocuklar, gevrek atan eller, Ben sana hasret, Sen bana hasret,
Birde Ovada sıcaktan yanmak, Süte kaymağa ekmek banmak, Pilekide çadi sonra çimur bulmak, Yayıklardan yağ ve ayran almak, Bir hayat bu anlatılmaz, yazılmaz ki, Ancak yaşanır ve yaşanır... Ben sana hasret, Sen bana hasret, Sana selam, sana umut, Ey canım cananım Sorhun.
Teşekkür ediyorum memleket başkadır güzel anlatmışsın selamlar.............
Sende doğmak ne güzel, Sende yaşamakta bir aşka güzel, Ya sana hasret çekmek, O daha başka inanılmaz güzel, Ben sana hasret, Ben sana hasret, üstad güzel köyünüzü çokgüzel anlatan dizelerinizi kutlarım yüreğiniz daim olsun saygılılar....
Yazın tarlalar nakış nakış süslenir, Her bir ürün tarlalarda yaslanır, Sorhun’a hasret yüreklerde paslanır, Yağar kışın kar dört bir taraf ıslanır, Her mevsimde Sorhun başka süslenir, Ben sana hasret, Sen bana hasret.
Hasret kalmayın,gidin be şair....Tebrikler efendim.
Yazın tarlalar nakış nakış süslenir, Her bir ürün tarlalarda yaslanır, Sorhun’a hasret yüreklerde paslanır, Yağar kışın kar dört bir taraf ıslanır, Her mevsimde Sorhun başka süslenir, Ben sana hasret, Sen bana hasret.............selam olsun Sorguna...tebrikler üstadım