(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Temmuz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Temmuz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizim bahçede onlarca elma ağacı vardı. İçlerinde bir tanesi ufacıktı, hiç meyve vermeyecek gibi duruyordu. Her sene o koca koca ağaçlarda olan elmaların sayısı on parmağı geçmezdi. Elimize sopayı alıp, dalların arasında elma arar düşürmeye çalışırdık. Ama o küçücük minnacık dediğimiz ağacın üstünde elmadan yaprakları dahi görünmüyordu. Tıpkı Taylan Koç'un şiirleri gibi. Şiire bakıyorsun ufacık, (hatta bazıları dört beş dize) okuyunca tıpkı o küçük elma ağacının dallarının elmadan sarktığı gibi, dosyalar dolusu yorum yazdırabiliyor insana o minnacık şiir. (Şimdi beğeniyle yetiniyorum, şiirin açılımını yapmıyorum :) Yine bu şiiri uzun olmuş, nasıl olmuşsa. Farklı bir tarzı ve tadı var şiirlerinin. Nerde görürsem göreyim, altında şairin adı dahi olmasa, o şiirin Taylan Koç'a ait olduğunu bilirim.
Teşekkürler okuyucuya şiir okuttuğu için. Güne de çok yakışmış.
İki dudağın arasında başlar bütün ön'sözler. Sonra yangın olur ve toprağa düşer kelimeler. Hangi yağmur, hangi şehir yargılar bizi ve bütün kadınlar hala cennet kokarken Ayrılık hangi kıyamette son bulur ?
Bulutlarda asılı kalsa da çocukluğumuz sızılı umutlar bıraksa da yalnızlığımız kendimize sarılmayı öğrendik.! Yaşam; kışlara inat ıslık çalmayı öğretti temmuz bereketinde başlayan aşklardan daha neler öğreneceğiz Kim bilir.! _____Beğeniyle okudum yürek sesinizi.. Kutlarım güne düşen eserinizi. Saygılar...
Düşlerde acılarda olabildiğince özgür sanırım, Ama acılar daha despot bu anlamda.. Başlayışlar hep ılıman iklim kokar sonrası ayaz vurunca üşürüz. Güne düşen şiirin şairini kutluyorum Kaleme yön veren yüreğin ve dimağın var olsun! Saygılarımla
Düşlerde acılarda olabildiğince özgür sanırım, Ama acılar daha despot bu anlamda.. Başlayışlar hep ılıman iklim kokar sonrası ayaz vurunca üşürüz. Güne düşen şiirin şairini kutluyorum Kaleme yön veren yüreğin ve dimağın var olsun! Saygılarımla
Çok güzeldi kısa öz ve anlamlı betimlerin özünde şiir bütünleşmiş ve çok güzel duygular kazanmış her zaman iyi ve sağlam şiirler çıkardığını biliyorum Taylan bu da onlardan biriydi,sevgilerimle..
Temmuz aylarin en dengeli olanı bence bu nedenledir ki yasadigin her seyin adi konulmustur, aciysa aci , huzun ise huzun, sevgi ise sevgi veya aşk ise aşk yoğrulmuştur artık toprak hayat bundan sonra meyvesini verecektir.
Tebrik ederim sevgili şair gec gordüm, ilk okuyanlardan olmak isyerdim.
Temmuz'da gülümseyen aşk'tın zemheride fırtınaya kapılıp giden.. bir yaz güneşi gibi gülümseyen sonrası gözlerden kaybolan sisli bir tipi yaşadığım en acı tecrübe senin buz ayazı ellerinde biten..
usta kalemden dökülen güzel dizeler her zaman şiirle kal
Nicelerine inş...