Bazen kuş olup uçmak istiyorum Bazen balık olup yüzmeye kalkıyorum Oysa ne uçmayı biliyorum ne yüzmeyi hayatta Her sonbahar ayaklarıma dökülüyor yapraklarım Çıplak kalıyorum yapayalnız…
Büyüdükçe eskiyorum eskidikçe yolum kısalıyor Önceden minicikti yüreğim şimdi çok büyüdü yorgun Boş yeregeçen yıllarımı toplayıp bölüyorum Değişen sadece somut şeyler değil Ben de değişiyorum Olmadık zamanlarda gülüyor, durup dururken ağlıyorum…
Küçükken öğrendiğim mutluluk oyunu artık işe yaramıyor Çoğu zaman sadece yaşadığımı hissediyorum sadece nefes aldığımı Her doğan güne sonunu getiremediğim umutlar doğuruyorum Her gün batımında sessiz sedasız gömüyorum hayallerimi Her defasında sığamıyorum içine Ama yine de pes etmiyorum…
Albümde yer almayan anlar vardır ya işte tam o anlar Sadece gözlerimizle çekmişizdir O anları yüreğiniz de taşıyamazsınız Sadece derin izler taşır Gelişme sonuç getirmez ne yazık ki İzleri ki gölgeleri deler geçer içinde ip ince sadece suskun yorgun…
Sığmadı içimize keşfedil memiş likler Önemsizleştirdiklerimiz Yakışmadı hak etmedi bu yürek bu kadar vicdansızlığı Pervasızsın hayaller koynunda kim bilir kimin Bitiminde acımasızsın varsa yoksa anlık heveslerin Ben senin için kısacık bir öykü yazmak istemiştim…
Şöyle başlar şurasında bitiririm demiştim Bilemezdim bensiz başlayıp bensiz bitebileceğini Öykümüzün bensiz olabileceğini Yolculuğumuz bensiz ben sensiz Öylece bekliyoruz bir kenarda gelmeyecek trenin gelişi belirsiz…
Şimdi kuş olup uçmak istiyorum balık olup yüzmek Hiç korkmadan pes etmeden hak ettiğim yaşama doğru Yer mekan ayırt etmeden huzura doğru uçmak istiyorum HÜZNÜN Büyüttüğü Kadınları KENDİ KANATLARI Dışında KİMSE Taşıyamaz
ŞimalGüney!! ( HA )
Şiir’e sesiyle can veren değeli ( Mustafa KARAAHMETOĞLU) sonsuz teşekkür ederim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İNŞAALLAH DÜNYADADA KABİRDEDE MAHŞERDEDE HİÇ BİR SIKINTIYA MARUZ KALMAZ ARZU ETİĞİNİZ MUTLULUĞU ŞİMDİDEN SONSUZA DEK YAŞAMAYA BAŞLARSINIZ ALLAH C.C. İZNİYLE
insan bazan uçmak ister bakarki kanatları kırık. yüzmek ister kollarında derman dizlerinde fer yoktur. görmek ister gözleri kördür konuşmak ister anlayanı olmadığından laldir. işte biz bunun toplamına hayat diyoruz. güzel şiirdi kutluyorum. selamlar
İnsan yaşam boyu çırpınır durur. Bu çırpınışlar ulvi bir amaca yönelikse anlam kazanır değilse insan kendini boşa yorar durur. Bayramlar kutlamak için değil haketmek gerekir. Güzel şiirlere verilen emeklerin tebriği hakettiği gibi... Bugün arefe yarın Bayram hakenlere kutlu olsun, saygılarımla esenlikler dilerim.
Sevgili dost yüreğine gönlüne sağlık... Ne yazık ki bedenlerin tezgahlara düştüğü günümüzde "HÜZNÜN Büyüttüğü Kadınları KENDİ KANATLARI Dışında KİMSE Taşıyamaz". Kutluyorum... Selam, sevgi ve saygımla.... Şeker tadında bayram diliyorum...
Bazen kuş olup uçmak istiyorum Bazen balık olup yüzmeye kalkıyorum Oysa ne uçmayı biliyorum ne yüzmeyi hayatta Her sonbahar ayaklarıma dökülüyor yapraklarım Çıplak kalıyorum yapayalnız…
çok güzeldi şiir ve yorum muhteşemdi her iki güzel yüreği kutlarım saygılar hayırlı bayramlar.
Şimdi kuş olup uçmak istiyorum balık olup yüzmek Hiç korkmadan pes etmeden hak ettiğim yaşama doğru Yer mekan ayırt etmeden huzura doğru uçmak istiyorum HÜZNÜN Büyüttüğü Kadınları KENDİ KANATLARI Dışında KİMSE Taşıyamaz
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
saygılarımla...