Kıskançlık girdabında bir birimizle savaştık Bitmez sanarak aşkı örseledik yıprattık. Kör etti Ben/lik hırsı çıkmaz sokağa daldık. Yolun sonu göründü; Biz bitti/k,Ben ve Sen kaldı/k.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bitti/k şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bitti/k şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanızda her zaman ki gibi akıcı bir dille yazılı anlam ve kurgu bakımından harika bir eser okumuş oldum yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sayfanıza selam ve sevgilerimi bıraktım kalın sağlıcakla
Konusu ve içeriği açısından çok anlamlı bir şiir/dörtlük. Tüm insanları ilgilendiren koskoca bir meseleyi, kısaca anlatabilmek marifettir. Payımı aldım ben. Ellerinize emeğinize sağlık. Saygı ve selamlar
Az yazsan/desen, kârsız derler. Çok yazsan/desen, hırsız derler. Gerçeği de yazarsan/söylersen; Anlamaz, ârsız derler! (Kederli)
Kıskançlık insanoğlunun varoluşundan itibaren var olmuştur diye biliyorum. İnsan ruhunun savaşı, insanda sevginin aşkın bitmesine vesile olan bir tür hastalıktır. Allah hepimizi o kötü duygudan uzak etsin. Bu duygu her alanda kendini gösterir ve sevdiklerine sevmediklerine her türlü zararı verir. Aşk sevda üzerine başlayan kıskançlık anca kendine zarar verir onunda bedelini kendi duygularıyla öder duygular yara alır tedavisi mümkün olmayan yaralar açılır tabiri caiz ise, Bu anlamda kısa ama aşk adına kıskançlık adına çok mana ifade eden güzel eserini ve seni tebrik ediyorum hemşerim. Selamlarımla..
Kıskançlık girdabında bir birimizle savaş Bitmez sanarak aşkı örseledik yıprattık. Kör etti Ben/lik hırsı çıkmaz sokağa daldık. Yolun sonu göründü; Biz bitti/k,Ben ve Sen kaldı/k.