Bir kuş tüyü kadardı, baş üstünde duruşu Usul usul kayboldu, bakışlardan uzağa Bir an meselesiydi, gönülde oturuşu Nerdeyse kapılmıştım, sevda denen o ağa.
Sanki gönle damladı, başım döndü bir anlık Derinden akıyordu, okyanus bakışları Belki göze hükmetti, belki de bir hayranlık Bahar yeli gibiydi, yüreğe akışları.
İçimde ki kıvılcım, sevginin zerafeti Bakışla kenetlendi, mavi denen gökyüzü Ne de çok seviyordum, sevda denen afeti Bir nazar eyleyerek, attı gönlüme közü.
Geceleyin göklerde, beliren bir cisimdi Yaklaştıkça yanıma, anladım yalan idi Belki de lugâtıma, uydurulan isimdi Anladım ki bağıma, musallat talan idi.
İstemem gönül bağım, bir afetle kavrulsun Uzak dursun başımdan, esen yalan yelleri Benden ırak yerlerde, daldan dala savrulsun Akan seller götürsün, feri sönen külleri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzak dursun başımdan, esen yalan yelleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzak dursun başımdan, esen yalan yelleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba kardeşim.işte hecelerin ustalarından bir şiir daha.bu gün çok şanslıyım.ustaların şiirleri geliyor karşıma.Şirimiz sanki şiirini masada yazmamış ta uçan bir halının üzerinde yazmış.uçuşuyor mısralar zevkle savruluyorlar. Şiirde sihirli uçan bir halının üzerinde dolaşırken kendinden o kadar emin ve rahattır ki şairimiz.senin şiirinde de öyle. imgeler, mısralar arasında uçuşuyorki.öylede olması lazım ..bence şiirde imgeler senin şiirindeki gibi sihirli halıyla uçuşmalı veya dansetmelidirler.kutluyorum şiirini.selamlar.
Merhaba değerli dost, değerli kalem. Kutlarım, değerli kalemini ve bu güzel eserini. Gönlün abad olsun.İlhamın daim, Kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
İçimde ki kıvılcım, sevginin zerafeti Bakışla kenetlendi, mavi denen gökyüzü Ne de çok seviyordum, sevda denen afeti Bir nazar eyleyerek, attı gönlüme közü.
Geceleyin göklerde, beliren bir cisimdi Yaklaştıkça yanıma, anladım yalan idi Belki de lugâtıma, uydurulan isimdi Anladım ki bağıma, musallat talan idi.
İstemem gönül bağım, bir afetle kavrulsun Uzak dursun başımdan, esen yalan yelleri Benden ırak yerlerde, daldan dala savrulsun Akan seller götürsün, feri sönen külleri.
Çok güzel olmuş tebriklerimi bıraktın yüreğine,emeğine sağlık selamlar...............
Güzel, serin bir Gaziemir sabahında güne sizinle başlamak çok güzel sevgili öğretmenim. Kaleminiz hiç susmasın. İnternetimde birkaç gündür beni çok rahatsız eden sorun yüzünden bir önceki şiirinize yaptığım yorum boşa gitti sanırım. İnşallah bu yorumum sorunsuz gelir.
İçimde ki kıvılcım, sevginin zerafeti Bakışla kenetlendi, mavi denen gökyüzü Ne de çok seviyordum, sevda denen afeti Bir nazar eyleyerek, attı gönlüme közü.