Süveyda Göğsümün içinde sakladığım onulmaz yara Silinmez leke Ah beynim! Kalbimi karanlık kuyularda bırakıp giden sensin Bizden değilsin! Ah aklın terk eylediği yürek pandomiması Süveyda!
Gecenin avuçlarıma bıraktığı Bir kutu ilaç ve insomnia Ne yana dönsem Akıl tutulması!
Kederleri üşüyor insanın bu şehirde Sanki buzdan heykellerin Çökmüş krallığı burası Ve sanki Ben de buzları eritmekle görevlendirilmiş Bir düş tanrıçasıyım!
Bütün otogarlardan gidiş biletim var cebimde Ve bütün istasyonlar dönüşe kapalı Bir mumya kutsallığındaki Çürümüş cesedine dokunuyorum aşkımın Gözleri örselenmiş Sözleri ertelenmiş Elleri, ellerin sevdamın!
Oysa benden giderken Kendini hâlâ bir şiir sanıyordu Ve sonsuz bir şarkı olmak içindi tüm çabası Hazirandan Temmuza açılan bir kapının Dervişi O şimdi Ve ben seyyahıyım bu rüyanın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek Pandomiması... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek Pandomiması... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nasıldı o söz kuzum ;
'şimdi ben ne yazsam sen üstüne alınırsın'
gibi
ki geçmiş olsun... :)
öperim çokca...