Uzun zaman oldu seni sevmiştim Sanki tamamlamıştık bir birimizdeki eksikliği Her ne kadar kırgın da olsam Vazgeçemezdim senden, Vazgeçmedim de.. Zaman akıp gitse de Bende sana dair hiçbir şey değişmedi Elimde yine kağıt kalem, Yazmaktayım sana olan sevdamı Meğer ne çok sevmiş, ne de çok özler mişim seni Duygularım nasıl da girmiş birbirine yokluğunda Yüreğime ne kızgınlık hakim Ne de sevinç… Yüzümde ilginç bir tebessüm Yüreğimde de sadece kırgınlık…
Bu gece misafirlerim var Küf kokulu karanlık odamda, Hayalin hariç, Mum ışığı ve çay! Ayağı kırık bir masa ve Üzerinde kağıt kalem… Elbette bunca zaman geçti Bilemiyorum nereden başlayacağımı Karşımda sen yoksun ki Sohbet etsek… Elbette sohbet etsek deyince aşkımız akla gelir Bize dair aşkı konuşsak! Öyle ya… Sohbeti sohbet yapan senin muhabbetin, Muhabbetini muhabbet yapanda aşkımız değil miydi? Konuşmaya başladığımız zaman…
Kim ne derse desin, aşk anlatılmaz. Tarif de edemezsin… Bazende adı vardır, kendi yoktur. Yaşamalısın aşkı dolu dolu… Bende ki aşk; içimden, yüreğimden geçenlerdir. Gönlümde coşup, kadınım ile yürekten taşandır… Yanımda olmadığında da, Gözlerimden damla damla süzülen sevdadır aşk… Ve gözlerimden akan her damlada sen varsın… Aşk sendin! Senin adın aşktı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Sendin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Sendin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elimde yine kağıt kalem, Yazmaktayım sana olan sevdamı Meğer ne çok sevmiş, ne de çok özler mişim seni Duygularım nasıl da girmiş birbirine yokluğunda Yüreğime ne kızgınlık hakim Ne de sevinç… Yüzümde ilginç bir tebessüm Yüreğimde de sadece kırgınlık....................Yüreğinizin Kaleminizin seni hiç susmasın değerli hocam..
Şiir ve yorum her zaman ki gibi yine mükemmeldi.... A l k ı ş l ı y o r u m Yüreğine sağlık ustam _________________________________________________________Selamlar