(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİÇEKLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİÇEKLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelinde seyredin diye salınır, Hayatın ilmini bilen çiçekler. Ben size borcumu nasıl öderim, Beni tefekküre salan çiçekler… ÇİÇKLE TEFEKKÜR NE GÜZEL YÜREK GÜZEL TABİ SEVGİYLE KAL....
fotoğraftaki çiçek harika..şiiri sevmedim.hoşuma gitmedi..etkilemedi.. "Gönül baharında sevgi yazında, Umut bahçesine dolan çiçekler"… mesela bu ve buna benzer öteki mısralar kafamda bir şey canlandırmadı,bende bir his uyandırmadı.çünkü birden akla gelip de yazılan mısralar bunlar.kafiye olsun dize dolsun diye..-tahminim ve düşüncem bu- ve neden bu şiirin bu kadar yorum aldığını da kendi düşüncemle söyleyeyim:çiçeği herkes sever..çiçeğin üzerine herkes güzel bir şey söyleyebilir,çiçekli laflar edebilir.şiir kısa..yani "kısa ve öz olmuş" diye de kolayca yorum yazılabilir..
çiçekler, renkleriyle; isimleriyle hayatımıza yön veren çiçekler. kimi aşkımızı simgeler, kimi ayrılığı. kişiliğimizi yansıtır sevdiğimiz çiçekler.. ve şairimin dediği gibi kimi de tefekküre salar tebrikler