Biliyorum! Bir gün mutlaka veda edeceğiz bir birimize. Ayrılık vakti gelip çatacak, Sen bu şehirden gitmek için hazırlanacaksın. Aynı şehirde, aynı havayı teneffüs etmek yetmezken bize, Farklı şehirlerde, belki de dünyanın öbür ucunda Ayni gökyüzüne ve aynı güneşe uyanacağız. Ama biliyor musun? İçimde seni de götürdüğüm için Hiç! Hiç ama hiç ayrılmayacağız…
Vedalar göz ile sevenler içindir, Gönül gözüyle sevenlerin ayrıldığı nerede görülmüş ki? Sen beni bıraksan bile içimdeki sen beni bırakmıyor Nereye gitsem, ne yapsam benimle olacaksın! Ben acıkınca sen de acıkacak, Susayınca benimle susayacaksın! Kimseler bilmeyecek içimdeki seni, Anlatmayacağım da hiçbir kimseye…
Beraber ağlayıp, beraber güleceğiz, En kötüsü de ne olacak biliyor musun? Ama neden kötü olsun ki? Her zaman bardağın dolu tarafından bakmak lazım! Benim içimde, benimle yaşadığın için Kabirde bile yalnız ve sensiz kalmayacağım, Çünkü içimde ki sen, benimle birlikte ölecek… Sonra, ya sonra? İsrafil sur’a üflediği zaman, Yine beraber dirileceğiz. Koşarak el ele gideceğiz mahşer yerine!
Yüce Rabbim huzuruna aldığı zaman beni, Ne kadar günahkâr olsam da, Yakmaya kıyamayacak. İçimdeki seni görüp, Senin hatırına beni de affedecek… İşte o zaman Dünyada yaşayamadığımız bütün güzellikleri Cennette beraber yaşayacağız…
Kullarının istediğini, dilediğini yaratmak Rabbime zor gelmez! "Kun fe yekun" yani ol der ve oluverir ya hani, İşte o zaman ben, İçimdeki seni dışarı çıkartıp, bir tek seni isteyip, Bir tek seni dileyeceğim Kimseye hesap vermeden, Kimseden çekinmeden Ellerine dokunup, gözlerinin derinliklerine bakacağım. Artık sen de söylemek isteyip de, Söyleyemediğin her şeyi söyleyecek, Ben de duymak istediklerimi duymanın Hazzını yaşayacağım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimdeki Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimdeki Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde seni de götürdüğüm için hiç, ama hiç ayrılmayacağız…! "Kun fe yekun" yani ol der ve oluverir ya hani,İşte o zaman ben, bir tek seni dileyeceğim... ÖLÜMÜNE SEVDA ancak bu kadar güzel yazılabilir. Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkür...saygıyla
Çok değerli MUSTAFA bey hocam çok duygu yüklü bir şiir di büyük az duydum okurken o güzel yureginize emeğinize kaleminize saglik harika paylaşım için tsk ediyorum saygilarimla selamlar
Degetli hocam merhabalar bu guzel kelimelerle yazilmis eserinizi beğeni ile okudum duygularinizi çok güzel ifade etmissiniz o kocaman yureginiz her dem daim olsun efenim kaleminiz hic susmasin saygilarimla selamliyorum hosca kalin...