(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİR MİSİN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİR MİSİN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Niye çıktın doğru yoldan, Dönüp geri gelir misin? Seni seven yolun bekler, Dönüp geri gelir misin?
Bülbülü uçurma gülden. Gel zikri düşürme dilden, Çalmaz gönül aynı telden, Dönüp geri gelir misin?
Ahlar toplatıp almadan, Derinlere çok dalmadan, Varıp gurbette kalmadan, Dönüp geri gelir misin?
Söyle inkarı neylersin, Küfürde gönül eylersin, Şirk’i baş tacı söylersin, Dönüp geri gelir misin?
Azrail seninle gezer, Münkir, Nekir notun yazar, Nefis Şeytan seni ezer, Dönüp geri gelir misin?
Gönlünü batıla salma, Berbat yola gidip dalma, Bağlanıp lağumda kalma, Dönüp geri gelir misin?
Hasret günü güne ekler, Aklı selim kendin aklar, Hakk dava bak seni bekler, Dönüp geri gelir misin?
Oruç, namaz, hacı, zekat, Sevabı var hemde kat kat, Kelime-i tevhitte tat, Dönüp geri gelir misin?
Söyler Cemal, dolaşma bar, Pişman olur çekersin zar, Sırat, Cennet, Cehennem var, Dönüp geri gelir misin?
Cemalettin GÜRPINAR.
Cemalettin Gürpınar (CemalettinGÜRPINAR)
Şüphesiz ki yüce Mevla bizleri, kendisine kulluk yapmak için gönderdi.Ona giden bir tek yol var o da onun mükaddes kitabında gösterilmiş, uyan uyar uymayansa şeytanla gereken yere gider.Bu günlerin anlamına uyan güzel bir şiirdi, kutluyorum değerli kardeşimi puanım tam.Yunusun diyarından selamlar.
merhaba kardeşim.çok güzel bir şiirdi.ihlaslı olmayan bir insanın başına neler geleceğini çok güzel anlatmışsın şiirinde.keşke herkes okusa da ders çıkarabilse bu şiirden.kutluyorum şiirini.puanım tam.selamlar.