Yeşille mavi buluşmuş beyaz sarı ve kırmızı renkler suya aksetmiş bazen karabatak bazen de martılar vapurlar küçük kayıklar Rahmetli Ali dedem anlatırdı köyden geldiğinde hergün kayığa binermiş Beylerbeyi, Çengelköy, Kuzguncuk, Vaniköy acıkınca çayla simit boğaz tokluğuna İstanbul...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALİ DEDEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALİ DEDEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne tevafuk benim dedemde âliydi O da rahmetli oldu. Desene zamanı gelince bizede dede diyecekler. Şimdi sen diyceksinki " tek rahmetli demesinlerde dede desinler" :) Allah rahmet eylesin. Saygıımla...
ali dedem annemin babası dedim de şiire konu olan ali dedem babamın babasıydı. rahmetli... her iki ali dedem de rahmet istedi mübarek gün... :) teşekkür ediyorum. özlemişim burayı.
İstanbul'u artık hiç sevmiyorum; Orda başladı aşkım, orda oldu ayrılık; Orda verdik el ele, yine orda bıraktık.
Seni orda tanımış seni orda sevmiştim, Çünkü orda sana ben bin ümitle gelmiştim Aşka ihaneti ben yine orda görmüştüm. ------------------------------------------------------- Kutluyorum değerli kalemini ve eserini
O da rahmetli oldu.
Desene zamanı gelince bizede dede diyecekler.
Şimdi sen diyceksinki " tek rahmetli demesinlerde dede desinler"
:)
Allah rahmet eylesin.
Saygıımla...