gökyüzünde sayamayacağın kadar yıldız dilek tutmakla bitmez gökkuşağı desen ayrı hikaye papatyanın insanla imtihanı ayrı bir olay hülasa uzun hikaye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜLASA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜLASA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seviyor,sevmiyor fallarına heba edilen papatyalara dokunmayın.Üç dilek hakkım olsaydı keşke.Her şey apak,her şey pak,her şey sütliman olurdu dünyamızda. Gerçekten bravo,tebrikler. Sevgi ve selamlar sayın yazarım.
gökyüzünde sayamayacağın kadar yıldız dilek tutmakla bitmez gökkuşağı desen ayrı hikaye papatyanın insanla imtihanı ayrı bir olay hulasa uzun hikaye.. ...........................................................Ve Zeki Müren de diyo kiiiii GÖK YÜZÜNDE YALNIZ GEZEN YILDIZLAR
Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar, Yeryüzünde sizin kadar yalnızım, Bir haykırsam belki duyulur sesim, Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım.
Kaderim bu böyle yazılmış yazım, Hiçkimsenin aşkında yoktur gözüm, Bir yalnızlık şarkısı çalar sazım, Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım.
Tatmadığım zevk kalmadı dünyada, Hangi kalbe girdimse kaldı izim, Taşa geçer kendime geçmez sözüm, Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım.
Kaderim bu böyle yazılmış yazım, Hiçkimsenin aşkında yoktur gözüm, Bir yalnızlık şarkısı çalar sazım, Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım. ..................................................Güzeldi beeeee:))
Merhabalar efendim.Değerli kalemizden, her zaman ki tadında, deminde ve güzelliğinde bir eser gelmiş.Biz de Kutluyoruz yürekten yalansız, riyasız ve hilafsız. Gönlün abad olsun hem de huzurla dolsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
ASIKLUZUMSUZ tarafından 6/13/2015 10:40:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kutlarım…
........................................ Saygı ve Selamlar.