(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRE CAHİL İNSAN SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRE CAHİL İNSAN SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Piyasada dolaşırsın, çirkin söze bulaşırsın, Hedefe mi ulaşırsın, Bire cahil insan seni.
Beynindeki kinin solsa, yüreğine sevgi dolsa, İnsana bir saygın olsa, Bire cahil insan seni.
Yanlışları silmezsin, doğru yola gelemezsin, İslam Hakk Din bilemezsin, bire cahil insan seni.
Kıblemiz Mekke hem Kabe, Taksim dedin vurdun dibe, Şirk yolunda oldun ebe, Bire cahil insan seni.
Kudüs ve Mescid-i Aksâ, Doyasıya gözüm baksa, Vaz geçmem ben cürmün yaksa, bire cahil insan seni.
Diyanete saldırırsın, Kur-an’a baş kaldırırsın, Kükremişsin çıldırırsın, Bire cahil insan seni.
Din rehbersiz bilinir mi, sevda derin silinir mi? Sözün tuzak gelinir mi, bire cahil insan seni.
Bayrak gökten inmeyecek, Ezanlarsa dinmeyecek, Küfrün bize sinmeyecek, bire cahil insan seni.
Cemal insanları süzer, hal ehlinden iyi yazar, Ateist olmuş ta gezer, bire cahil insan seni,
Cemalettin GÜRPINAR
İki yol var, birisi doğru olan yol diğeri ise eğrisi Allah insana akıl fikir vermiş doğruyu görmek bilmek ve orada yürüyenler elbette kazanacak. Doğru olmayan yola gidenler ise kendileri düşünsün, şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunusun diyarından selamlar.
güzel bir eleştiri şiiri ve anlamlı yorum. Ezanın ve Bayrağın gerçek manada değerini bilenlerden olmak ne güzel. kaleminiz daim olsun. yorum yapan kalemi de ayrıca tebrik ederim
Merhaba değerli kalem, Eserin her zaman olduğu gibi güzel ve demini almış bir şiir.Biz de bu güzel şiirini okuyor ve kutluyoruz, yalansız, riyasız. Gönlüne, ömrüne bereket, Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın, ilham perileri ayrılmasın yanından, yalnız bırakmasın bir ömür seni.Bu şiir vesilesiyle seni, sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.
Hocam ahlaktan yoksun olan için herşey mübahdır ne yazıkki..Rabbim bunlara asla fırsat vermesin..Ellerine yüreğine sağlık...Ne indirebilirler nede dindirebilirler..
kocamdan güzel bir duyarlılık örneği tebrikler güzel bir çalışma .
birlik ve beraberliğin daim olması dileğiyle selam ve saygılarımla