herkes mizacına uygun yaşar/ arılar bal peşinde/ kimileri hırslıdır maddeye/dünyevilik mal peşinde/ kimileri hasret çeker sevgiliye/iman- gönül işinde/ bir hakikat sınavıdır/kimileri ikbal/kimileri kulluk peşinde/ yusuf erdoğan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
neyin peşinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
neyin peşinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum...Kandilinizi kutlarım...günün duasının sizinle paylaşmak istiyorum kalın sağlıcakla...
“Allah’ım! Azabından affına, gazabından rızana sığınıyorum, senden yine sana ilticâ ediyorum. Senin şanın yücedir. Sana yaptığım senayı, senin kendine yaptığın senaya denk bulmuyorum. Sana layık bir surette hamd etmekten acizim” AMİN!!!
çok teşekkür ederim sizinde berat kandilinizi kutlar Rabbimden tüm ümmeti muhammed için beratı sağdan verilen kulların zümresinden olmasını bizleri inşallah kullarım diye şereflendirmesini niyaz ederim.dua ile esen kalınız.
“Allah’ım! Azabından affına, gazabından rızana sığınıyorum, senden yine sana ilticâ ediyorum. Senin şanın yücedir. Sana yaptığım senayı, senin kendine yaptığın senaya denk bulmuyorum. Sana layık bir surette hamd etmekten acizim”
AMİN!!!