Bir sigara daha yaktım, derin bir nefes çekip Koydum çay tabağına Benim gibi için için yanışını seyre daldım Sigaramın ucunda küller birikiyor ve dayanamıyor Dökülüveriyor …
Anılarım gelir aklıma, kül olup acılara dönüşmesi gibi Zaman zaman sigaradan derin bir nefes çekiyorum Ten kokunu içime çeker gibi Bir nefes, bir nefes daha alıyorum, zehirliyorum her nefeste kendimi Olsun daha da çok çekiyorum Alışkanlığım oluyorsun Çok özlüyorum…
Bir anda hatıraları silke liyorum çay tabağına Zehir olması hoşuma gidiyor Canımı acıtsa da vazgeçemiyorum senden… İçime çektikçe çekiyorum. Boşluğa üflediğim her dumanda Giderken bıraktığın bakışını görüyorum nereye baksam Alışkanlığım oluyorsun Çok özlüyorum…
Nefes nefes çektikçe sigaramın sonu geliyor Senin de sonunun geldiği gibi. Söndürmek için elim küllüğe gitse de “Dur” demeni bekliyorum Hiçbir zaman duymadım ki sesini Ama yok… Yok böyle bitiremem Gözüm çay tabağına takılıyor Sen oradasın, kül olmuş hatıralar orada Parmaklarımda kokun, ne yapsam nafile çıkmaz Alışkanlığım oluyorsun Çok özlüyorum…
Sigaram nefes nefes bitse de Sen katre katre çoğaldın, senden habersiz sensiz Anladım ki küllerinle yaşıyorsun ciğerlerimde Ve bekliyorsun beni tekrar ateşlemem için seni Alışkanlığım oluyorsun Çok özlüyorum…
Bir kıvılcım ile tekrar yanmaya başlıyorsun Hatıraları, yürek sancılarımı her seferinde önüme koyuyorsun Yeniden bitiyorsun Devam edip gidiyor Bilmem kaç paket sigara tükettim böylece Alışkanlığım oluyorsun Çok özlüyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alışkanlığım Oluyorsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alışkanlığım Oluyorsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.