Kendimle beraber sana ait ne varsa Hepsini de sana bırakıp gidiyorum… Prangalar vurulmuş cesaretimi toplayıp, Umutlarımda sakladığım seni Kırılan düşlerimi Yıkılan hayallerimi Yar denilen uçurum kenarında intihar’a hazırlıyorum…
Adım atacak halim yok Zincir sesleri yüreğimde yankılanıyor Geceden kalma bir umutla sabahladım Dudaklarım kavrulmuş Dilim lal olmuş Çığlık çığlığa sana laf anlatamamaktan Derinden yaralandı yüreğim umut saklı düşlerimle
Kim bilir suç benim belki de Bir nefes aldığın sigaramda, Dudak izlerine dudaklarım değerken Dumanında boğuldum.
Boğazım hiç gıcık yapmamıştı, Ciğerlerim yırtılana kadar öksürmemiştim. Bundan sonra her sigara yaktığımda Düşlerim Hayallerim Sol yanımda Öksürük nöbetlerine dönüşecek…
Unutma! Yüreğimden hiçbir kuvvet söküp alamadı seni Öksürük nöbetlerinin de gücü yetmeyecek. Bir sigara… Bir sigara daha yakacağım Tavana üflediğim duman halkalarına asacağım Düşlerimi Hayallerimi… Ve Dönüş yolunu bekleyeceğim İntihara hazırlandığım uçurum kenarında…
Nefes alamıyorum, Yorgun düşlerimde Yıkılmış hayallerimde boğuluyorum. Ve ben sana yenildim… Vebaya yakalanmış gülüşlerimi saklayacağım Küf kokulu dört duvar arasına sıkışıp kalmış yüreğimde…
Hal bu ki gül desen! Düşlerimde Hayallerimde hep gülecektim. Şimdi gözlerinde ayrılık bakışları ile geliyorsun Düşlerime yalnızlık merasimleriyle…
Yüreğine hapsolmuştum Karanlık küf kokulu zindandayım. Zincirledim kendimi demir parmak lıklara, Havalandırma deliğinden bakıyorum İntiharı düşündüğüm sensizliğin uçurumuna Ve ben sensizlikle intihar ediyorum Teşhis edebilir misin? Sevdanla bin bir parçaya bölünmüş cesedimi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uçurumun Kenarındayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uçurumun Kenarındayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.