Kağıt karalayan sıkıntıları dalgın İstanbul’un İki yakasına sarılıyor acabalarım, Yüzden düşen bin parçalarının Başının çaresine bakamıyor, Saniye sektiren tümevarımlarım Zil de ayık, zurna da, Detone duygularımda Ter basıyor halden anlayan sokakları Recm ediyor cümlelerim, Araları açık noktaları Halaylar çekiyor, Destemden ayrılmış kupa kızları Haberin olmuyor…
Alaycı kahkahalar patlatıyor, Elinde azalmış zamanım Çıtırdıyor öd ağaçlarının dalları Koltuk altlarıma saklanıyor, Düş evimin çıngırağı Dilimi döküyorum, Üçüncü hamur papirüslere Köstekleniyor saatler Köstekleniyor an Dallarına geri veriyorum, Çuval çuval incirleri Körelmiş çuvaldız biliyor, Destemden ayrılmış kupa kızları Haberin olmuyor…
Üç kez parmak şaklatıyor, İki eşit parçaya bölünmüş yalnızlığım Gözlerini aralıyor dünyevi köşe, bucaklarım Gözüm kalıyor sende Körleniyor sağı, solu çıkmazlarımın Kulak asıyorum hanendelerine, Destemden ayrılmış kupa kızlarının Körü körüne seviyorum bir illakiyi Sineme çekiyorum Haberin olmuyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Destemden Ayrılmış Kupa Kızları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Destemden Ayrılmış Kupa Kızları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılarımla ve dostlukla