GÜLÜN OLAYIMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Bugün, bir güne sığdırılmaya çalışılan; aslında ömrümüzü kapsayan anneler günü.
Özel eğitimine yıllarını vermiş bir eğitimci olarak otizmli öğrencilerimin tercümanı olmaya çalıştım. Ne derece olabildiğimin takdirini sizlere bırakıyorum.
GÜLÜN OLAYIM
-otizmli çocuklardan annelerine…- Ayağının altına cennet serilmiş ana Bırak bastığın yere bırak yolun olayım. Her türlü melanete cismin gerilmiş ana Kötülüğü men eden elin kolun olayım. Beni senle var eden bir Rabbimiz var ana Rabbim zaten biliyor senin kulun olayım. Kulluk demek hizmetse hizmet kula kâr ana O en kârlı yolunda bırak pulun olayım. Elim kolum dağınık, dilim bağlıdır ana Yüreğinle konuştur dilde balın olayım. Bin bir çeşit rayihan ezel çağlıdır ana Ebed çağına giden yolda gülün olayım. Halimi anlatmaya daha ne desem ana Sen hak yolda yanarsan ben de külün olayım. Sırça saray değil ki ince hendesem ana Cennetteki köşküne bırak tülün olayım. Bana otistik derler sen otistik anası Derdini anlatmaya dertli dilin olayım. Seni üzen yürekler cehennemde yanası Destek çıkan dostlara bırak ilin olayım. -muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 10.05.2015 – DENİZLİ.
|
-otizmli çocuklardan annelerine…-
Ayağının altına cennet serilmiş ana
Bırak bastığın yere bırak yolun olayım.
Her türlü melanete cismin gerilmiş ana
Kötülüğü men eden elin kolun olayım.
Beni senle var eden bir Rabbimiz var ana
Rabbim zaten biliyor senin kulun olayım.
Kulluk demek hizmetse hizmet kula kâr ana
O en kârlı yolunda bırak pulun olayım.
Elim kolum dağınık, dilim bağlıdır ana
Yüreğinle konuştur dilde balın olayım.
Bin bir çeşit rayihan ezel çağlıdır ana
Ebed çağına giden yolda gülün olayım.
Halimi anlatmaya daha ne desem ana
Sen hak yolda yanarsan ben de külün olayım.
Sırça saray değil ki ince hendesem ana
Cennetteki köşküne bırak tülün olayım.
Bana otistik derler sen otistik anası
Derdini anlatmaya dertli dilin olayım.
Seni üzen yürekler cehennemde yanası
Destek çıkan dostlara bırak ilin olayım.
-muhacir bozkurt-
Mustafa KÜTÜKCÜ
10.05.2015 – DENİZLİ.
Sosyal içerikli çok güzel bir şiirdi, kutluyorum şair arkadaşımı puanım tam.Yunusun diyarından selamlar.