(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOĞRU YÜRÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOĞRU YÜRÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasihat dolu dizelerden gerekli dersi almalı herkes eyvallah usta Kutluyorum kalemini Yüreğine sağlık _________________________________________Saygılar selamlar
Ahir zamandayız sonrası Ahir-et... Ahir zaman insanlarına evvelin masalları gibi gelmekte Allah' ın dini... Çoğundan şunu duymaktayız;
"İyi de kardeşim, baksana hayat şartlarına... Mümkün mü bu devirde!" "Hangi çağda yaşıyoruz ya... Boşversene!" "Eskidenmiş o güzel insanlar, o güzel aşklar.... Şimdi nerdeeee!"
E tabi bunlarla da bitmiyor... Bir de tamamen inkara yönelen ve Allah' ı ve dinini yok sayanlar var ki Allah ıslah eylesin onları... Ve hepimizi... Gönül gözümüzle Hak ve Hakikati görebilmeyi, tercih edebilmeyi ihsan eylesin bizlere...
Hak ve Haksızlık karşısında susar olmuş insanlar... Ekmeğini aşını, işini kaybetme korkusu Allah korkusunun önüne geçmiş. Sanki o ekmeği aşı, işi ona veren, rızkını takdir eyleyen Allah değilmiş gibi...
Garip ve anlaşılmaz bir yol tutturmuş insanlar... Ve ne kadar doğru görünmekte eğri yollları
Zira Allah cc. buyurmakta ki
"Şeytan da yapmakta olduklarını zaten onlara süslü göstermişti. " 6/43
Kuran-ı Kerim' de Allah cc. "Süslü" kelimesi olarak
وَزَيَّنَ Zeyyene >kelamını kullanmıştır... (Zyn) Ziynet demek olduğu gibi aynı zaman da Ziyan da demektir...
"Merhametim gazabımı geçmiştir" buyuran O Allah merhamet eylesin cümlemize... Kalplerimizi Dini İslam üzere sabit kılsın.. Ziyana uğrayanlardan eylemesin Nurunun Ziya sı ile aydınlatsın gözlerimizi gönüllerimizi inşallah...
Sevgi,selam ve hürmetlerimi sunarım Değerli Hocam... Hak ve Hakikat çağrınız her yürekte karşılık bulsun dilerim.
ALLAH DOĞRU BİLDİĞİMİZ YOLDAN ŞAŞIRTTIRMASIN SIRATI MUSTAKİMDEN AYIRMASIN SAPKINLIĞA DÜŞÜRMESİN....AMİN DİYORUM DUALARINIZA SEVGİ VE SAYGIMI BIRAKIYORUM ŞİİRİNİZE ..
teşekkür ederim. birlik dediniz karşılığı menfaat olmuş, beraberlik dediniz karşılığı yalnızlaşma olmuş, sevgi dediniz, özlemde arar olmuşuz, kardeşlik dediniz, oysa görünmeyen barıştır, Ne kötü bir an, insanlık bu değildi. Hoşgörüyü öldürdüler. mutluluğa ve beraberliğe o kadar ihtiyacımız var ki Selam olsun içinde sevgi olanlara...
Merhaba değerli dost, değerli kalem.Şiir Vurgusuyla, kurgusuyla, içeriğiyle, örgüsüyle duygu ve hissediş yönüyle güzeldi.Biz de bu güzel şiiri, okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz.Gönlüne, ömrüne bereket. sağlıcakla kalasın.Sonsuzluğun sahibine emanet olasın
Çok dikkat etmeli, çok iyi düşünmeli insanlar.Bu dünyanın yalan olduğunu, sınavda olduğumuzu unutmadan.Allah düzgün yoldan ayırmasın kimseyi.Tebriklerimle şair, saygımla..
Ayetlerden alınmış çok güzel kelimelerle nihayi sonu,hakikati,günah ile sevap arasındaki incecik çizgiyi hassas ve güzel anlatan ilahi tadında güzel bir şiir Kıymetli şiiri ve yazarını canı gönülden tebrik ederim selamlar saygılar
Sayılı nefes bitmeden, Bdeninden can gitmeden, Kara toprağa yatmadan, Hakk yolunda doğru yürü.
Mahşerde divan kurulur, Bir, bir hesaplar sorulur, Gizli açık hep görülür, Hakk yolunda doğru yürü.
Cemal boş işleri bırak, Cennet haktır, Cehennem hak, Şeytan’a sen olma çırak, Hakk yolunda doğru yürü. Tebrikler Hakka çağıran şair kardeşimi kutluyorum..
Sayılı nefes bitmeden, Bdeninden can gitmeden, Kara toprağa yatmadan, Hakk yolunda doğru yürü.
Mahşerde divan kurulur, Bir, bir hesaplar sorulur, Gizli açık hep görülür, Hakk yolunda doğru yürü.
Cemal boş işleri bırak, Cennet haktır, Cehennem hak, Şeytan’a sen olma çırak, Hakk yolunda doğru yürü. Tebrikler Hakka çağıran şair kardeşimi kutluyorum..
kutlartım bu anlamlı eserini içten,
okudum emek umut ile ömrüne bereket dilerim