Aşk mı Desem !Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Sevda ile aşk ile dolan ömrümüzde bizim gibi şair ruhlu cesur yürekler sevmekten kim usanır şarkısını hep terennüm ederler..Duygusal boyutta kalan ve aradığını bulamayan ruhlar başkalarına göre değişik bedenlerle birlikte olsalar da aşk adına aslında tutkuyu ,aşktaki hazzı doyumsuzluğu ,bir insanın gözlerinde ve gönlünde kaybolmayı amaç edinmişlerdir.Onu yakalayana kadar gitmesin gözlerinden şarkısını söylerler...Ya bulurlar aradıklarını ya bulamazlar..
Eskiden aşklar iki kişilik olur seven sevdiğini alana kadar bekler ,ya da alamazsa kahrından türküler yakarmış.Şimdilerde aşk değil sadece gördüğüm benim bir kaç günlük gönül eğlencesi.Kimse kimsenin kahrını çekmek istemiyor.Biraz sıkıntı dert görünce bohçasını kapan gidiyor.Bu kadın için de geçerli erkek için de...Ama her beden ,her kalp yine de gittiği yerde aşkı iki kişilik istiyor .Çünkü insanlar sevmeyi ve sevilmeyi çok seviyor ve hep mutluluğun peşinden dört nala koşuyor. Eğer mutluluk istiyorsak sabırla ,şükürle ve sevgiyle kabul etmeli seven sevdiğini.Gönül nikahı kıymadığı evliliği ,beraberliği yapmamalı...Aldığı kadın ya da erkek içine sinmeli,ruhu tazelenmeli gözünde eridiği olmalı dolayısıyla aşkını sevgi harmanında beslemeli beslemeli ve savaşını vermediği aşkın ona ait olmayacağını unutmamalı diyorum.
Ey günah ! Yırtılan kelimelerin üzerinde bekleyen küller
Ey sen ! küllerin içinde yanan kor bendler’den mi gelen Yaş akıyor gökyüzünden, ölen duygularım birer beden Her bedenin mezar taşı ,her taş birer yağmur mu desem İntihar günü, intihara düşer mi yağmur? Ölür mü seven ? Kelimelerimi yak, cümlelerim boğulur mu dersem İşte o an, yağmur, vurur gökyüzüne ıslak tokatlarını işte o an ,unutur bütün bulutlar intiharı… Ay gökyüzünde ıslak, güneş o kadar ki sırılsıklam Yağmur üşüme Rüzgarın sardığı bedenim, üşüme Bir dünya ki ezberimi bozan, bir aşk ki sırılsıklam Biraz daha itiraf, biraz daha iltifat ezberimden İçimde sen, yağmurdan kalan bir damla kadarken Kocaman bir nehir, içimde büyük bir göl’oldun desem Yine sen, yine yağmur altında sana sırılsıklam oldum desem … SAYIN MAYBUL DEĞERLİ KATKILARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜRLER. |
Sizin bu şiirinizde o tarz kanımca
Saygı ve selamlarımla...