Hep ben acı çektim, hep ben hor görüldüm, hep ben darbe yedim, hep ben incildim, hep ben, ben, ben, yeter bir yere kadar ...
Bundan sonra, senin yüzüne bakmayacağım, sen çok korkuyordun ya, beni bırakıp gidersin diye, şimdi sen kork, beni bırakan sensin, sen oldun, sen yenildin bu defa ...
Sevgine sahip çıkamadın, seni terk etmediler, sen ettin bu defa, sen dayadın gözlerime hüznü, sen dayadın yüreğime acıyı, daha neden bahsediyorsun ...
Boşuna ozanlar, şairler olmamış, ben de yıllar sonra, kitap çıkardığım da, o kitabın için de, sen de olacaksın, terk edilmişliğin acısı, sana da koyacak ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* TERK EDİLMİŞLİK SANA DA KOYACAK ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* TERK EDİLMİŞLİK SANA DA KOYACAK ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ KIZIM.BIKKINLIĞI VE HEP HOR GÖRÜLMÜŞLÜĞÜ ANLATAN DUYGULARLA YAZILMIŞ,ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.NE GÜZEL AÇMIŞSIN YÜREĞİNİ.DERDİNİ SÖYLEMEYEN DERMAN BULAMAZ.YÜREĞİNDEN DÖKÜLEN DUYGU DAMLACIKLARI ,ÖMÜR BOYU YOLUNU AYDINLATSIN.KUTLUYORUM ŞİİRİ.SELAMLAR YAVRUM.
Boşuna ozanlar, şairler olmamış, ben de yıllar sonra, kitap çıkardığım da, o kitabın için de, sen de olacaksın, terk edilmişliğin acısı, sana da koyacak ... :(
kaleminize yüreğinize sağlık inşallah herdaim mutlu olursunuz güzel yüzünüz hiç solmasın AMİN..
Muhatabına şimdiden acıyorum.
Güzel şiirdi Kızım.
Kutluyorum.