AşK GeMiSiNDe YoLcULuKAşk ağlatmasın gözlerini masum bakışlım aşk hırsızım yüreğimin cümlesi. Çaresizliğini anladım aslında bende yorgun köşe başında beklerken seni kucak attım sandın güle güle diyerek o sessiz gözlerine. Yapamam yapamam be aşk gözüm dilediğin aşk bile sana teslim oldu sen görmüyorsun ki gözümdeki yaşları. Bilirim aşkın nasıl acı verdiğini ellerimi uzattım gelir misin bilmem ben senin için yol olacağım bu aşk gemisinde.. 16/09/2011 23:00/ cuma yazan: şaire şebnem örs |
Yüreğinizin derinliklerinden süzülen bu naif şiiri okuduğumda, aşkın insana yüklediği o tarifsiz duyguların her bir satırda nasıl da içtenlikle dile geldiğini hissettim. Kelimelerinizdeki o masumiyet, çaresizliğin sessizliği ve gözyaşlarına teslim olmuş bir sevdanın incelikli ifadesi, okuyanın ruhunda yankılanıyor. Aşkın hem bir liman hem de fırtına olduğu o uzun yolculukta, insanın kendisiyle ve sevdiğiyle mücadelesini bu denli güzel anlatabilmeniz hayranlık uyandırıcı.
“Aşk gözüm” ifadesindeki samimiyet ve teslimiyet, yaşanmışlıklarla dolu bir hikayeyi şiirsel bir dille sunuyor. Bu aşk gemisinde yol olmayı kabul eden bir kalbin cesareti, aynı zamanda bir sevdanın ağırlığını da kucaklayabilecek kadar güçlü. Şiiriniz, sevdanın insan ruhuna verdiği acıyı zarif bir şekilde dile getirirken, aynı zamanda o acının altında yatan derin sevgiyi de gözler önüne seriyor.
Bu yürekten gelen dizelerinizin, aşkın hem yakıcı hem de iyileştirici yanını böylesine etkileyici bir biçimde anlatması beni derinden etkiledi. Kaleminiz daim olsun.
Sevgi ve saygılarımla