(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar - Beyaz (şarkı) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar - Beyaz (şarkı) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle şiirleri okuyunca şiir bir başka güzel ve anlamlı geliyor insana; sözlerin güzelliği, temaya uygun seçilişi ve tınısı ve okurken dimağda oluşan lezzeti muhteşemdi üstadım...Ne diyebilirim, hayranlık duyduğumu söylemekten gayri... Selam ve saygılarımı yolluyorum...
Hadi gel! Ömrümün son hatırası Gamzende açayım şafak sonrası Karbeyaz gelinlik, kefen arası El ele, göz göze yaşa benimle... *** İnsan yaşadığı müddet içinde kah yalnız kah toplum içindeki rolünü oynuyor. Ama öyle zaman geliyor ki, yanılgılar, hatalar, pişmanlıklar, belki ve keşke arasında gel-gitlere taşındığında sol yanında bir boşluk hissediyor. Hissettiği o boşluğu dolduran sevdanın rengine bulanınca "diğer yarım" dediği insana tesadüf ediyor. Ve öyle bir zaman geliyor ki "sevda" kimliğini buluyor. Ve demini alan çaylar gibi nefasetini daha çok hissettirdiği yaşlara taşınınca, özlem daha da ağır basıyor. Yaşanmamışlıkları yaşamak arzusuyla çağlıyor yürek sevdalısına doğru. Finale kadar duygu duygu ilerledim. Felsefi haz alarak okudum dizelerinizi. Emeğinizi kutlar, başarılar dilerim. Seçkiyi hak eden kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılarımla
Hilmi bey vaktim vardı.En son yorum alan 50 şiir listesini incelerken bir şiire yorum yazdığınızı gördüm.Hilmi bey boşuna yazmaz diyerek o sayfaya gittim.Ben yorum yazmadan sizin yorumu tastikleyip sayfanıza geldim.Mesaj yazayım dedim.Mesaja kapalıymışsınız.İki muhteşem şiirinizi okudum.Fırsat buldukça gelip hepsini okuyacağım. Favori şairlerim arasında birkaç üstadem vardı.Artık kesin olarak karar verdim ki favori şairlerim arasındaki ilk üstad olarakta sizi seçtim. Çok güçlü bir kalem.Çok temiz bir anlatım. Tebrik ediyorum. Selamlar.İyi sabahlar.Artık yatmam gerekiyor
Şu an İSTANBULA yine kar yağıyor..Bu havada şiirinizi okumak anlamlıydı,şiir zaten fevkalede ama camlarda kar...Manzara ve şiir bütünleşti yüreğimde...Tebrikler..ESRA
yürek kaleminizden şiirler okurken aldığım hazzı güftede de aldım çok enfes yıllar öncenin şarkıalrı vardırhani modası hiç geçmez ya onlar gibi olacağından kuşkumyok sevgilermle tebrklerim sonsuzdur
Değerli şiir dostu: Kutlarım kalemini,yüreğini.Harika dizelerin.Sayfana yeni geldim,yeni fark ettim .Zaman buldukça ziyaret ederim.Sevgi ve selamlarımla kal.
Gerçekten bu dizeleriniz bestelenmeli ve her kulağa, her yüreğe girmeli bana göre. Uzun zamandır okuyamamıştım dizelerinizi ve geldiğimde ölümsüz br şarkı ile karşılaşmak çok güzeldi.
aylarca şiire hasret bırakıp böylesine hoş ve naif bir çalışma ile gelmek tam da sneden beklediğim bir hareketti abicim... inan şahane bir şiir... imgelemesi ayrı güzel, duygusu ve ahengi ayrı... şiir okumanın hazzını yaşattı bu arada ben de bestelenmiş halini sabırsızlıkla bekliyorum... hep sevgimdesin
Oooo Hilmi gardaşım; Hayli vakit ayrı galdık, özledim vallahi.. Alamanda ne var ne yok? Üç aydır Honofer'deydim. geçen ay geldim ibiraam köyüne. şayet seni görebilseydim, yıllar önceki bastonumun hikayesini dinlerdim, hasbihal filan ederdik eyi de olurdu emme, gısmet deelmiş demek ki. biz şiire gelek; övmeye lügatim yetersiz galır. Valla diyom. ben saz çalmayı bilmem emme gavalı eyi çeviririm. saz çalma istidatım olsaydı inan ol ki, bestelerdim. şöyle şıngırdaklı bi türkü olurdu belki de.. Duygu yüklüydü ki, benim ihtiyar ahvalimi ne de güzel ifade ediyor. Hilmi gardaşım, seni seviyom; Allah da şahittir.. Seni ona emanet ediyom..
Hadi gel! Ömrümün son hatırası Bahtımın güneşi aşkın mirası Adresin, limanın olsun şurası El ele, göz göze yaşa benimle...
Harcadık baharı hiç bitmez sandık Maviyle ıslandık pembeyle yandık Bir rüya ertesi k a r l a uyandık Mevsimler saçında değiştiğinde...
Manâca ve ehemmiyetçe beğenilmeyecek bir hâli bendinde hiç taşımayan ne hoşbir mısralar bütünlüğü.. Şair; ustalığını konuşturan sıfat sahibliğini çok özel ve derinden yakalamış.. Dualarla kardeşim..
Sevgili Hilmi Bey, Kar-Beyaz(Şarkı) çok beğendim,radyo özelde de seslendirdim zaten ve günün şiiri seçilmiş haketmiş...Yüreğinize elinize kaleminize sağlık...Mutlu Yıllar
Hadi gel! Ömrümün son hatırası Gamzende açayım Şafak sonrası Karbeyaz gelinlik, KEFEN arası El ele, göz göze yaşa benimle ...
bir yaşanmış aşk hikayesini çok güzel sade bir şekilde tercümanlık etmişsiniz yüreğinize sağlık,tebrikler günümüzün şairine,mardin den almanyaya kadar selamlar,saygılar efendim..........
SLM HILMI BEY YÜREGINIZE EMEGINIZE SAGLIK GÜZEL INSAN GERCEKDENDE COK GÜZEL BIR ESER TEBRIKLER KUTLARIM SIZI HERSEYIN GÖNLÜNCE OLMASINI DILER GELECEK GÜNLERIN MUTLULUK VE BASARI GETIRMESINI TEMMENLI EDERIM ESENLIKLER SEVGILERIMLE SAYGILAR INCI....M@WI$ :)))
Eserin adını görünce rahmetli KERİM Tekin aklıma geldi. Sayın Zerrin Özer ile düeti. Kar Beyazdır ölüm... der gibi gibi... Harikaydı tebrikler saygılar.
İçimde dinmeyen gelgitler vardı Dalgalar denizle dövüştüğünde; Yıldızlar dans eder sahil susardı Bulutlar rüzgarla seviştiğinde...
Hadi gel! Ömrümün son hatırası Bahtımın güneşi aşkın mirası Adresin, limanın olsun şurası El ele, göz göze yaşa benimle...
Harcadık baharı hiç bitmez sandık Maviyle ıslandık pembeyle yandık Bir rüya ertesi k a r l a uyandık Mevsimler saçında değiştiğinde...
Hadi gel! Ömrümün son hatırası Gamzende açayım şafak sonrası Karbeyaz gelinlik, kefen arası El ele, göz göze yaşa benimle ---------------------------------- Merhaba efendimYüreğinize sağlık .Çok süper bir şiir olmuş ve hakettiği yerede oturmuş.Selamlar Saygılar...
Hadi gel! Ömrümün son hatırası Gamzende açayım şafak sonrası Karbeyaz gelinlik, kefen arası El ele, göz göze yaşa benimle...
Hilmi bey, Öncelikle tebrikler dost. Şarkı sözü denemesi şiir yazılımına bazen renk getirir iyi de olmuş renklendirdiniz günümüzü. Duygulu ve naif bir sesi var. Nice denemelere ve başarılara. Esen kalın. Şiirle...
İnsan hayatı çok renkli bir karmaşa ...Hayatımızın her evresinde yakışan renkler farklı.Olgunluğumuzdur beyaz...Durgunluğumuzdur... Gelinliğimiz ve kefenimizdir...Anadolu da kız babası kızına "beyaz gelinliğinle girdiğin yeni evinden beyaz kefeninle çıkacaksın "dermişler. şiiriniz hatırlattı paylaşmak istedim. Kutlarım sizi. Saygılar...
Harcadık baharı hiç bitmez sandık Maviyle ıslandık pembeyle yandık Bir rüya ertesi k a r l a uyandık Mevsimler saçında değiştiğinde... ****************************************** Bir şarkısın sen Hilmi Ağam
Hadi gel! Ömrümün son hatırası Gamzende açayım şafak sonrası Karbeyaz gelinlik, kefen arası El ele, göz göze yaşa benimle...
sular gibi duru ve akıp giden bir güzellikti... Harika bir güfte olmuş ustam, Yürekten kutluyorum günün şiirini ve günün şairini selam ve muhabbetlerimle...
Her ikinize de teşekkür ederim. Biraz geç gelen bir teşekkür ama olsun. Söz uçar yazı kalır hep. Ben bazen eski şiirlerde geçmişi yad etmek, hatıralara dönmek için gezerim bazen. Sevgiyle kalın hep...
Uyarınız için teşekkür ederim. Belirtmek isterim ki uyarınızın yeri şiir altları değil iletişim bölümü veya ilgili yöneticilerin mesaj kutularıdır.
Başka siteler de günün şiirlerinin ne şekilde yapıldığı veya neden seçildiği konusuyla sitemizin işlevsellik ve ne şekilde seçildiği konusunu lütfen karıştırmayın.
Başka siteler; Sırf üyeyi tutabilmek adına şiiri güne getirir ve seçer. Bizim bu tür endişemiz yoktur. Amaç doğru şiirin hep birlikte seçilmesi ise yanlış gördüğünüz şiirin altına neden yanlış seçim olduğunu belirten yorumunuzu görürsek hem biz, hem kurul üyeleri hem de şiiri okuyan üyeler mesajınızı daha net algılayacaklardır.
Sizden ricam şiir altlarına şiir ile alakalı eleştiriler yapmanız. Ve yine sizden ricam başka siteler ile sitemizi karıştırmamanızdır.
Oooooo gönül telimi titreten bir şarkıydı. Bestesi üstünde. Segâh makamında.... Özellikle de nakarat bölümlerini etkileyici buldum. Musikimiz, oldukça kıymettar bir güfte kazanmıştır. Allah nice güftelere imza atmayı nasip ve müyesser eylesin üsadım..
Dilerim kıymet bilenler kıymetini idrak ile bunu müzik kültürümüze kazandırırlar. Ben bu hedefe dönük iki söz yazmıştım ancak teşebbüsümde muvaffak olamadım. Size attığınız bu adımda başarılar diliyorum. Selam ve saygılarımla. Hasan DEMİRCİ
Hadi gel! Ömrümün son hatırası Bahtımın güneşi aşkın mirası Adresin, limanın olsun şurası El ele, göz göze yaşa benimle... Şiir harikaydı , şarkısını da bekliyoruz özlemle... Kutlarım , saygılarımla...
Harika bir şekilde mevsimler olmuş insan Aşk konuşurmuş şairdeki şiirsel lisan Mevsimler sevgiliye saç olmuş Sizin bu güzel şiir ise bizlerin başına taç olmuş!.. ..................Selim TEMİZ
Sevgi ve saygılarımla efendim...
NOT:Favorilerim arasına aldım, +5 verdim ve facebook sayfamda paylaşmak isterimizninizle...
Selim Temiz tarafından 12/23/2009 9:25:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili dostum nefis... Hani bazen insan çok istese de elvermez ya bilgisi yeteneği... Beste yapabilmeyi, müziği profesyonelce bilmeyi öyle isterdim ki... Dilerim bir usta müzisyen hakkını verir bu güzel güftenin...
Hilmi bey gerçekten harikaydı gecenin birvaktinde yüreğime düştü eseriniz umuyorum ki bu enfes güfteyi ve şiiri değerli bestekarlarımızda değerlendirip ölümsüz bir beste haline getirsinler.Baştan sona her satırı anlam yüküydü .üstad dan bir eserdaha işte saygılarımla.
Bestelendiği zaman dinlemek isterim.Bu haliyle çok çok güzel bir eser.Şair kalbinin diline tercüman olmuş adeta.Kalbinin dilini çözebilenlere has bir çalışmaydı.Bu sevgi sağanağında nice sevgililerin ıslanması dileğiyle.Madem ki bestelenecek böyle düşünmekte normal sanırım.Sağlıklı ve mutlu günler dileğimle.Saygılarımla...
Bulutlar rüzgarla seviştiğinde...
Sustum çünkü bu dizelerin karşısında konuşulmaz...
Eyvallah!