bulutların sesi beyaz gökyüzünün sesi mavi papatyanın sesi sarı ya benim yüreğimin sesi ne renk? kırmızı mı?.Hayır!.. kırmızıçocukluğumun rengiydi yıllar çocukluğumu çaldı hayatım avuçlarımdan bir su misali akıp gitti. ve ben farkında olmadan b ü y ü m ü ş ü m...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çalınmış Yıllarım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çalınmış Yıllarım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırmızıyı duydukça yürek aşka doğru kayar. kör bir dilencidir artık sevgilinin gözkapaklarında. baktıkça kendi içinin uçurumlarına düşer ve hep siyah giyilir ayrılıklarda...
sizi gidi hırsızlar..getirin bakayım benim kardeşimden çaldığınız o güzel renkleri..hııı...ona göre ha...şaka bir yana çok güzel ve duygu yüklü bir şiir okudum...yürekten kutlarım..saygılarımla..
Şiiriniz insanı yeniden kendisiyle muhasebeye çağırıyor. Ama neticede bir yenilmişlik blançosu çıkıyor karşımıza. Bütün bunlara rağmen o bizim geçmişimiz değil mi? Şiirinizi kutluyorum. Sadettin Deren
--)) bu güzel yüreğin rengi de beyaz olmalı diyorum ben sevgili Bahar şiir bitti ve ben bir an yine çocukluk günlerime gidiverdim misket oynarken o çamurlara bulanmalarım aklıma geliverdi bir anda ve bir baktım şiir bitmiş sorunun yanıtı verilmemiş ben vereyim dedim sevgili dostum beyaz yakışır o yüreğe.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
gökyüzünün sesi mavi
papatyanın sesi sarı
ya benim yüreğimin sesi ne renk?
Çok hoş.
Sevgiyle... Şiirle... kal.