Ey Allah’ım seni bilmek benim dinim imanım, Durup huzurunda el bağlamak benim imanım, Seni sevmek canı yola koymak benim imanım, Ey Allah’ım seni bulmak benim dinim imanım.
Ey Allah’ım sana koşmak benim dinim imanım, Bir adıma on adım atar der benim imanım, İşiten kulak, gören göz olur benim imanın, Ey Allah’ım seni duymak benim dinim imanım.
Ey Allah’ım ten de can, kan benim dinim imanım, Tutan el, yürüyen ayak var hem benim imanım, Dil pak, kalp saray, damar oldu benim imanım, Ey Allah’ım seni görmek benim dinim imanım.
Ey Allah’ım seni sevmek benim dinim imanım, Muhammed Mustafa, Kur’an, sünnet benim imanım, Eyle Cemal’ı kulun, Hakk dava benim imanım, Ey Allah’ım seni bilmek benim dinim imanım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİNİM İMANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİNİM İMANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gayemiz Allah'a kul olmak dünyevi hayatın yalanlarından kaçınıp Ebediyetin kucağına atılmak. nefse neşter çekmek şeytana yol vermemek Allah kulunu bilirde kul Allah'ını bilebiliyor mu? Düşünülmesi gereken bu yüreğin dert görmesin cemallettin abi
DEĞERLİ KARDEŞİM.NE GÜZEL BİR ŞİİR YAZMIŞSIN.ALLAH SEVGİSİNİ ÖYLE GÜZEL YAZMIŞSINKİ.,SANKİ BÜTÜN MISRALAR ZEMZEM SUYUNUN ŞIRILTILARI GİBİYDİ.RABBİM HİÇBİRİMİZİ KURANDAN ,İMANDAN VE SEVGİSİNDEN AYRI TUTMASIN .KUTLARIM ŞİİRİNİ SELAMLAR.
suzan çelik tarafından 4/3/2015 1:49:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ey Allah’ım tende can kan benim dinim imanım, Tutan el, yürüyen ayak var hem benim imanım, Dil pak, kalp saray, damar oldu benim imanım, Ey Allah’ım seni görmek benim dinim imanım. hocam bu iman yüklü güzel dizelerinizi kutlarım önce iman sonra salih amel saygılar...
Şahane bir şiir okudum... Her mısraya yürekten amin... Anlam doluydu ve anlatımı mükemmeldi. Değerli kalemi candan Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla. Nice böyle anlamlı ve güzel şiirlere…
Ey Allah’ım tende can kan benim dinim imanım, Tutan el, yürüyen ayak var hem benim imanım, Dil pak, kalp saray, damar oldu benim imanım, Ey Allah’ım seni görmek benim dinim imanım. tebrikler üstadım...saygılar
İhlaşlı gönlünüze ve gönül güzelliği ile yazmış olduğunuz şiiri zevkle okudum Cemallettin kardeşim,Rabbim cümlemizi dinden imandan ayrılmadan onunla yaşayanlardan eylesin kardeşim,selam ve dua ile...