Ey insanoğlu söyle ah, neyine güvenirsin, Bu dünya benim dersinde hem neden övünürsün? Dağa taşa, ovaya, saray kurup avunursun, Cihan ayet, sen doğa der, yanlışı savunursun, Gel kaçma gel, kaçsan da kaçtığına yol alırsın, Gelirsen gül olur, gelmesen kül olur, kalırsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL OLUR, KÜL OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL OLUR, KÜL OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi eser değerli dost kalem. Her zaman ki tad ve kıvamında. Gönlüne,ömrüne bereket. Kutluyorum yürekten,yalansız,riyasız. Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Kısa ama harkualede bir şiir Cemalettin hocam Insan işte bir nefes sonrasının garanti olduğunu düşünmenin şirt olduğunu bile bir onlarca yıl sonrasının hayalini bile kurabiliyor Halbuki Ölümle yaşam arası bir nefeslik yoldur, Güzel şiirini tebrik ederim selam ve saygı ile
Ey insanoğlu söyle ah, neyine güvenirsin, Bu dünya benim dersinde hem neden övünürsün? Dağa taşa, ovaya, saray kurup avunursun, Cihan ayet, sen doğa der, yanlışı savunursun, Gel kaçma gel, kaşsan da kaçtığına yol alırsın, Gelirsen gül olur, gelmesen kül olur, kalırsın.
Yüreğinize sağlık güzel dizeleri kutluyorum selamlar.................
değerli kardeşim. kısa ama çok güzel ve anlamlı dizelerdi.hiç kimse hiçbir şeyine güvenmemeli.ne demişler büyükler '''zenginliğine güvenme bir kıvılcım yeter,güzelli,ğine güvenme bir sivilce yeter.''''bu söz üzere kimse büyüklenmesin.Allah a sığınsın yalnız.ne dilerse de o ndan dilesin.şiirini kutluyorum,selamlar.
Kutluyorum kalemini
Yüreğin var olsun
______________________________________ selamlar saygılar