Affetmek vazgeçmekmiş ... Her merhaba deyişin de, yeni masallar yazar gözlerin yüreğime.
Saatin tik tak larına yerleşen mesafeleri Hasretin her köşesine süs gibi asılan varlığını, yokluğunu... Avuçlarıma dökülen selamını, umutlarımı... Seni. Affetmek üzereyim haberin olsun.
Bakışlarına çarpan kanatlarımı kırdın. Seni yaşayamadığım bir şehirden vazgeçtim dün gece. Ellerimi hiç bırakamadığım avuçlarını özlemekten azat etmek üzereyim yüreğimi. Kaç hayali daha buruşturup atarım çöpe, bilmiyorum Affetmekten kaçırdığım kaç hayali...
Ayaz olsam bir seni sakınırdım kendimden, üşütmezdim yüreğini. Mavi olsam ! Bir sana bir de serçelere gökyüzü olurdum. Bozulmaya hevesli yeminlerini, tutmadığın sözlerini, en sevdiğim rengi affetmek istemiyorum.
Sesini duyamadığım her anım için pişmanlıklarım var, affetmek istemediğim. Dilime dolanan her şarkıda adını dinlemeyi, acınla güçlenmeyi, bir çift sözle darağacında sallanan dünleri, yarınları göz yaşlarımla kapatılmış zarfları, sahipsiz ah’ları... affedip adressiz bırakmak istemiyorum.
Senden vazgeçmekten korktuğum kadar, korkmadım cesaretten. cesurum artık dedirme bana. Ben seni beklemeyi senden çok sevdim. Bekleyişlerimi ç/alma benden . Seni affetmeden gel...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affetmek Vazgeçmekmiş .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affetmek Vazgeçmekmiş .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Seni affetmeden gel..." /mesin ki, sonuna "aşk" yazabilesiniz... ve "Ben seni beklemeyi senden çok sevdim. " fark etmişken sakın, "Affetme/k/" yin... ... selam ve saygılarımla
ki,
sonuna
"aşk" yazabilesiniz...
ve
"Ben seni beklemeyi senden çok sevdim. "
fark etmişken
sakın,
"Affetme/k/" yin...
...
selam ve saygılarımla