Bazen biri gelir insafsızca boğazına yumruğunu takar gider kim olduğunu neden yaptığını bilemezsin .. ağlarsın hıçkıramazsın. koşarsın bir adımlık mesafe gidememişsindir. bir dala tutunursun ama elinde köksüz sahipsiz hiç bir yere ait olmayan senin gibi benim gibi kuru bir daldır sadece ..
Çaren vardır ama sen çaresizliğin koynunda bulursun kendini..
Sabah olur güneş doğmaz .. Güneş doğar seni ısıtmaz .. saatleri dakikaları kovalarsın onlar gider sen yerinde sayarsın .. tek limanın bir kahve fincandaki yalnızlık kokusudur tutarsın onuda bir sigaranın dumanına sakladığın acının kokusuyla harmanlarsın ..
Konuşursun ama kelimelerin cümlelerin yoktur .. kimsenin öznesi değilsindir .. belki iki ayrılık arasına bir virgül olursun .. ama yüklemi olamazsın o gidişlerin ..
Ağlarsın yine yeni düş yaralarıyla gözlerin gökyüzü, gözyaşların yağmur damlaları olsun istersin. neden mi ? umud etmek için .. !
Her yağmurun arkasından gökkuşağı sarmazmı gökyüzünü .. hani belki gözlerinin yağmurları peşinden seni saracak bir gök kuşağı hayaliyle heveslenirsin göz yaşlarına.. ve o heves yalanında avutursun kendini.
Umut etmekten başka hiç bir can kırığın kalmamıştır ve sonunda oda gider .. umut kırıklarında bırakır seni ..
Sen hiç siyah ve gri lerden oluşan gök kuşağı gördün mü
Ben gördüm..
Benim gök kuşağımdan sende yok . Bilemezsin ..
Aksu Dila ..
26 Nisan 2014
Unutmak istediğim tarihleri, kağıtlara harfleri kelimeleri çizerek saklamak istemiyorum ama yapıyorum ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim gök kuşağımdan sende yok ki .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim gök kuşağımdan sende yok ki .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok içten çok saimi çok sıcak ifadeler şiiri okurken su gibi takıntısız pürüzsüz satır geçişleri mükemmel finişe yaklaştıkca heyecanı artıran bir paylaşım olmuş kutlarım şair yüreğini
Çok içten çok saimi çok sıcak
ifadeler şiiri okurken su gibi
takıntısız pürüzsüz satır geçişleri
mükemmel
finişe yaklaştıkca heyecanı artıran
bir paylaşım olmuş
kutlarım şair yüreğini