(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİ BAŞKA, DIŞI BAŞKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİ BAŞKA, DIŞI BAŞKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalan dolan olmaz dostta, Dosta atılır mı posta? Üzülen dost olur hasta, Yanlıştan yola gelmeli. ***************************************** Tebrikler efendim. Güzeldi.
NERDE KALDI O ESKİ DOSTLUKLAR KATIŞIKSIZ ÖN YARGLARDAN UZAK SEVGİLER..VEFA DOLU YÜREĞİNİZDEN SEVGİLER DOSTLUKLAR EKSİK OLMASIN . KUTLARIM HOCAM SAYGIMLA.
SN Hocam aşık veysel ne güzel söylemiş Dost dost diye nicesine sarıldım Benim sadık yarim kara topraktır gönülden kutlarım gerçek dostudost bilmek gerekirse canını vermek saygılar
MERHABA KARDEŞİM.BU RESMİ KOYMUŞUN ZATEN ŞİİRİN RESİMDEN TAM PUAN ALDI.BEN BAYILIYORUM BU AĞACIN ÇİÇEKLERİNE ERGUVAN GİBİ GÜZEL AĞAÇ YOK BENCE.ŞİİRİN ÇOK GÜZEL DOSTLUK ÜZERİNE YAZMIŞSIN.DOST DOSTUN EĞERLENMİŞ ATIDIR.ÜZÜNTÜSÜNDE VE SEVİNCİNDE YANINDA OLAN İNSANDIR.DOST KAZIK ATMAZ,KUYU KAZMAZ.ALEYHTE ÇALIŞMAZ.NE DEMİŞLER DOST ÜZÜNTÜLÜ GÜNLERDE EVİ EN SON TERKEDEN İNSANDIR.DOSTLUK PARAYLA SATIN ALINMAZ KAZANILIR.ŞİİRİN ÇOK GÜZELDİ KARDEŞİM.KUTLARIM,PUANIM TAM ,SELAMLAR.