nedenler o kadar azken ve hiç bir sebep bulamazken seni bu kadar sevmeye şuçlamayada hakkım yok biliyorum
deli bir duygunun esiriyim sadece ne bir ömür yeter tüketmeye nede yaşama gücü bırakıyor sevmeye öylesine bir duygunun esiriyim
sana değil kendime bulamadığım cevapların peşinden koşuyorum seninle değil kendimle hesaplaşıyorum senin değil kendi hapishanemdeyim seni değil kendimi yargılayıp asıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞUÇLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞUÇLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu dizeleri okurken ; hiç bir kadın hiç bir erkeği böylesine sevmedi ; diyor cem karaca dinlediğim şarkıda bu biçim aşklar kendine özeldir sorgusu yargısı infazı ile ...tek taraflı bir suç yoktur aslında ceza çeken çekilen için çeker cezayı ...
"sana değil kendime bulamadığım cevapların peşinden koşuyorum seninle değil kendimle hesaplaşıyorum senin değil kendi hapishanemdeyim seni değil kendimi yargılayıp asıyorum"
Her haliyle sevda ve sevginin yaşamaklığıydı...
Cemre yakınlığının kırkikindi yağmurlarına kaynaştığı şuhlukta Bu diyara duygu taşıyan yüreğe saygı, kalemine selam, Ve kesinlikle tebrikle...
nedenler o kadar azken ve hiç bir sebep bulamazken seni bu kadar sevmeye şuçlamayada hakkım yok biliyorum
deli bir duygunun esiriyim sadece ne bir ömür yeter tüketmeye nede yaşama gücü bırakıyor sevmeye öylesine bir duygunun esiriyim
sana değil kendime bulamadığım cevapların peşinden koşuyorum seninle değil kendimle hesaplaşıyorum senin değil kendi hapishanemdeyim seni değil kendimi yargılayıp asıyorum.
sana değil kendime bulamadığım cevapların peşinden koşuyorum seninle değil kendimle hesaplaşıyorum senin değil kendi hapishanemdeyim seni değil kendimi yargılayıp asıyorum. KUTLARIM GÜZEL BİR ŞİİR.TEBRİKLER PAYLAŞIM İÇİN.SAYGILAR
Kendi kendinle düello yapmışsın be şair. Knedine biraz acımasız mı davranmışsın ne ? Ama belki de doğru olanı bu olsa gerek ne dersin ? Yalnız şu da belli ki,aşk muhasebe bilmez,tanımaz.. Tebriklerim ve saygılarım şiire ve şairine....
hiç bir kadın hiç bir erkeği böylesine sevmedi ; diyor cem karaca dinlediğim şarkıda
bu biçim aşklar kendine özeldir sorgusu yargısı infazı ile ...tek taraflı bir suç yoktur aslında ceza çeken çekilen için çeker cezayı ...