(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KAPI KAPANDI YİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KAPI KAPANDI YİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kapanır ve açılır kapılar. İnişlerin ve çıkışların çoğalımında yaşanıyor hayat. Mevlana derki; "doğmayı gördün ya, batmayı da gör" Yaşayanlar için her gecenin sabahı yok mu? Hangi gece anahtarını kapı eşiğine bırakmış ki?
bir kapı kapandı yine hışımla sitemle... bir kapı kapandı yine gözlerinde birinin,yüreğinde... bir kapı kapandı yine ümide sevgiye... bir kapı kapandı yine sevene sevdiğine...
........
Has edalı duygulular yaylasında küheylanını sulayan, terini kurulayarak yüreğini taşıran, hoş yürekliler kervanında dost nefeslerini yudumlayan, ve bu durakta molalanan, asaletli duygulara sombahar coşkunluğunda selam...
elbet geri açılır o kapılar giden ve kalan sağlam bir sevginin ardından kapatılmışsa yok eminsen bir sürgüde çek üstüne bırakma öyle aralık falan çıka gelir valla:)
Kapıları kapı yapan nedir biliyor musunuz? Sadece kapandığında ardında kalnlar değil.Aynı zamanda önünde duranlardır .Adı üzerinde kapı işte.Kapandığında bitmez herşey.İki dünyasından birinin uçurumunda,diğerinin kanat çırpışları başlar. Bilmem anlatabildim mi?
Kapanan tüm kapılar , mutlaka açılır. Bu bir kuraldır. Nasıl açık kapıların kapanacağı gerçeği varsa... Şiir anlamlı. Hoş nüanslar içeriyor. Sevgiyle , Kutluyorum efendim...
babidim tarafından 3/7/2008 11:56:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
**Sevmişse bir yürek ! o kapı hiç bir zaman kapanmaz,aralanır.Ya da kapının arkasındadır seven. Kulaklar kapı tokmağındadır her daim.Ha çaldı ha çalacak diye.Tebrik ediyorum.Yüreğiniz kapılarda kalmasın**
bir kapı kapandı yine sevene sevdiğine.. EBRULİ Her kapanan kapı aslında açılan yeni bir kapıdır Çivi ancak çivi söker demişler bizim memeişler Üzülmeye değmez yaşam çok iyi yaşa yaşam çok kısa çünkü!..
Bir kapı kapanır bin kapı açılır yeterki kapıların ardındaki açılmaya sebeplere neden olunabilinsin. Asl olan yüreklerdir yüreği açmay bilmek ve orada kalabilmektir. Yüreği açmayı bilen ve orada sahiplenmişliğinde kalan sevda yürek diliyorum...
yeter ki yüreğine sevmeği öğret
güzeldi
sevgiyle kal