Kayboluşlarımın notasıydı do re mi fa, Bir döngü içinde suskunluğum inadına inadına, Maskeli simalarda aradığım sadece bir nebze vefa, Poz ver kameralara gülümse yine bu defa, İçin için akarken göz yaşlarım yasaklanmış aşkıma, Yitip gitsin insanlıkdan nasibini almış birkaç fukara.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SADECE VEFA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SADECE VEFA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kayboluşlarımın notasıydı do re mi fa, Bir döngü içinde suskunluğum inadına inadına, Maskeli simalarda aradığım sadece bir nebze vefa, Poz ver kameralara gülümse yine bu defa, İçin için akarken göz yaşlarım yasaklanmış aşkıma, Yitip gitsin insanlıkdan nasibini almış birkaç fukara.....sustum kocaaa yüregine saglık canii gönülden kutlarım degerli dost
Kayboluşlarımın notasıydı do re mi fa, Bir döngü içinde suskunluğum inadına inadına, Maskeli simalarda aradığım sadece bir nebze vefa, Poz ver kameralara gülümse yine bu defa, İçin için akarken göz yaşlarım yasaklanmış aşkıma, Yitip gitsin insanlıkdan nasibini almış birkaç fukara.
H.Çiğdem Deniz.
Güzelş dizelerdi, birazda ders verici şiirinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunusun diyarından selamlar.
Öncelikle SADAKAT... Sonrasın da sözünün eri olmak... Daha sonrasın da yalandan riyadan uzak durmalı... Daha daha sonrasın da ise severken bile YARADAN' dan dolayı sevmeye VAKIF olmalı
Çünkü: VEFA insana dair duygudur. Herkes de de bulunmaz maalesef. Hele de sürekli dürüstlükten dem vura vura hatta alnı secdeye değmemişken bu anlam da ahkam kese kese bir yere varılmayacağını bilmeyenleredir sözüm.
Biliyor geçinip evvelin de ve ahirin de çevirdiği dümenlere ad koymaktan uzaklara sözüm...
Hatta ve hatta insani duyguları sömürenlere de gitsin sözüm.
Her daim tebrik ve sevgimle Çiğdem Hanım. Var olsun kaleminiz ve yüreğiniz.
hüzün şairi tarafından 3/7/2015 9:20:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yuzlerden o maskeler inip de paramparca olmadikca ne vefa ne de sevgi maalesef bulunmaz.Sadece minicik bir umut tesellifir kendimizi kandirircasina...ama imkansizliklarda imkan aramak varya...onun gibi bir sey.