Ey garib yolcu Madem köklerini saramadın toprağa Gel! Gel o vakit Aşk ağacında bir gölgelik dal ol
Yetmedi mi ümitsizlik tufanında seyre daldığın Yüz çevirdiğin asırlık sır eşiğinden söyle! Söyle ne vakit kopardılar seni Ter’ine ayet sinmiş tayların yelesinden Ve hangi gün/âh’ın debdedesi döndürdü böylesine başını Bezm-i elest’in aki/d/inden
Ey perişan bir damla su Cevap ver! Ey bir avuç balçık toprak Yakışıyor mu aln’ına kendi maya’sından ber-i durmak?
Kalk ve doğrul! Bir Lebbeyk miktarı hicret et ruhunla semâ’ya Hicret et ki Sığındığın en güzel dost’un örümcekleri iman ağını sarsın yaralı telaşlarına Gözyaşı pazarından tevbeler sürünüp yanağına Kül ahirine kabullenmiş ateşte hâr ol!
Yapraklarından süzülsün seher vakti çiğ tanecikleri Bir avf pervanesinden hû’ya dönsün dillerin Zikr’inin meyvesinden maviliklere boy boy muştularla doğursun filizlerin Yüreğinde ırmaklar coşarken serin serin Tut dizinin bağını! Çöz gönlünden ikrar’ını! Sus ve düşün derin derin Sor kendine ne için, neden ve nerdeyim
Savur sonra içinden iman zırhıyla kuşattığın hûşû nefesini... Rüzgârlar dokusun yüzünde nakış nakış secdeleri Kâinatın nimetleri serilsin bir bir ayaklarına Durma ey can durma! Durma ağla! Göklerde sesine hasret kalan meleklerin dudaklarında isminle çağla Madem ki bir ikindi vakti bu fâni dünya Başaklar misali düş sende gölgeler mihrâbına Ateşleri tuz-buz eden gül rahlesinde inleyen zar ol!
Sen ’sen’ ol ey can! Yaban bağına dökme gazellerini Dökme ki, Şükürle açılmayan ellerin avuç içlerine damlamasın alnının teri Bulamaz ’Ben’lik dizginini eline alamayan İman cevherinin gizlendiği yeri Unutma! Mutlak gövdesinden köküne gider bu yol. S/olacaksanda mevsimin gelince Gel aşk bağında s/ol...
ŞİİR: MUHARREM KÜÇÜK SESLENDİREN: MEHMET NALBANT MONTAJ: MUSTAFA DOĞAN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LEBBEYK MİKTARI AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LEBBEYK MİKTARI AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu muhteşem şiire ses olmaya gayret ettim. Umarım başarabilmişimdir. Duyarlı yüreğine ve güçlü kalemine sağlık Muharrem kardeşim. Bu harika şiirin güne düşmesini heyecanla bekliyor olacağım. Selam DUA ve muhabbetle...
Mehmet hocam;böylesine manevi lezzet sofrası kuran,davudi sesinizle şiirimin gönüllere nakşına vesile olduğunuz için ne kadar teşekkür etsem kafi degil. Yüreğinize, nefesinize sağlık. Gönlümden, gönlünüzden gönüllere hoşgeldiniz... Selam ve dua ile...
günümün şiiri oldu, ne yazsam kıfayetsiz kalacak şiirin güzelliğine derinliğine inemeyeceğim Muharrem kardeş...
şiiri, yorumu, içeriği gönülden kutlarım...
selam ve saygılarımla...