(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALMADI İNSANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALMADI İNSANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlık hakkın kalpten silinmesinden oluyor. Keşke insanlar temizlense imanla ama malesef Allah yolundan ayırmasın sevgi ve saygılarımla kal cemal hocam çok güzel bir şiirdir...
Özlem ve özlemek..Hele de Asrı saadet günlerini özlemek? Güzel duygular.Yalnız Kalmadı İnsanlık bana biraz ters geliyor. Çünkü;Daha insanlık bitmedi..Selamlarımla Cemalettin Bey.
AH KARDEŞİM AH.İNSANLIK DENEN MEVHUM BİTTİ ARTIK BİTTİ.BENCE MEDENİYET İLERLEDİKÇE ,İNSANLIK YOK OLUYOR.SENİN ŞİİRİNİ HERKES OKUYUP BİRAZ DERS ALMALI BENCE.ASR-I SAADETTE YAŞAMAYI ÇOK İSTERDİM.O ZORLUKLARA KATLANMAYI ARZU EDERDİM.İNSANLIK ÖĞRENMEKLE OLMAZ.SONRADAN ÖĞRENİLDİĞİ ZAMAN YAMALI BOHÇA GİBİ SIRITIR,MUTLAKA BİR FALSO VERİR.İNSANIN KENDİNDE,GENLERİNDE OLACAK BU VASIF.ŞİİRİN ÇOK GÜZELDİ.KUTLARIM SELAMLAR KARDEŞİM.
İnsanlık nerde dostum baksana yabancı devlet adamları basin önünde iki ulke menfaatları dıye söze başlarlar iman dolu kalbinizi yürek sesinizi yazan kaleminizi ayakta alkışladım hocam