(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİDEN MAHRUMUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİDEN MAHRUMUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAYFAMA HOŞ GELDİN. Allah şerlilerin şerlerin ve şeytanların şerrinden korusun. Amin. Hep sorarız birbirimize... Bu işler neden oluyor. Allah sevgisi, ceza korkusu yoksa, kafa yapısı vicdan değil cüzdan peşinde ise, akıl adap ve edep değil üçkür peşinde ise... Başka ne söyleyelim... Din (İslam) İNSAN HAYATI İÇİN EN SAĞLIKLI REÇETE İKEN buna düşman olup bu duydu ve düşüncelere savaş açanlara söylenecek sözümüz çok olsa gerek...
Sevgi seni acep netsem neylesem, Hasretini bilmem kime söylesem, Zülüm gördüm şimdi nasıl eylesem, Sevgiden mahrumuz yok buna çare.
Düşersen caniye acıması yok, Zulmeder insana kurnazlığı çok, Her bir darbesi ah, vücutta bir ok, Sevgiden mahrumuz yok buna çare.
Canilerde güle, güle gezmesin, Anamın babamın kalbin ezmesin, Zalimlere kimse metih düzmesin, Sevgiden mahrumuz yok buna çare.
Havada, cezalar kimse korkmuyor, Kararmış vicdanlar, gönül ürkmüyor, Oluk, oluk kan var yürek burkmuyor, Sevgiden mahrumuz yok buna çare.
Can almayı söylen öyle kolay mı? İnsan kesmek, yakmak, basit olay mı? İşkenceyle ölmek size halay mı? Sevgiden mahrumuz yok buna çare.
Kısasa kısas idam gelsin geri, Hak ve adalet mi, İslam’dır yeri. Dine düşmanlıktan hep gelin beri, Sevgiden mahrumuz yok buna çare.
Batı dedik batı, hayat kalmadı, Medeniyet nerde, neden olmadı, İnsanlık Hakk yolu niye bulmadı? Sevgiden mahrumuz yok buna çare.
Ver Cemal mesajı anlayan olur, Arayan sevgiyi vereni bulur, Hayran olan insan, hayvanı bilir, Sevgiden mahrumuz yok buna çare.
Cemalettin GÜRPINAR.
Hepimizin yürekleri sızladı, hala unutamıyoruz.Her gün buna benzer, onlarca hadise oluyor.Ne diyelim Allah sonumuzu hayır etsin.Yalnız bu böyle gitmemeli, duyarlı yüreğini kutluyorum.Puanım tam.Yunusun diyarından selamlar.
Beni yeterince meşgul ettin ve üzdün umarım muradına erdin ve mutlu oldun. Ben karışmam şairliğine de, şiirlerine de, yazıların da, işine de ondan bu tarafa sayfana gelmedim gelmemde. İşin gücün kolay gelsin. Sen davet etmeseydin gelmezdim de, gelsem de, işine karışmazdım da... Bu olup bitenlerden çok üzgünüm o kadar ve keşke seni tanımasaydım bu üzgünlüğü yaşamayacaktım... Tekrar söylüyorum çok üzgünüm. O kadar.
Engelleme sebebini size defalarca açıkladım ama siz olayı içselleştirmekten başka bir şey yapmıyorsunuz. Benim diyeceğim bir şey yok artık. Mutlu kalın.
Engellemen hiç uğruna beni engellemen işte bu nama bana en büyük hakarettir. DAHA BAŞKA SUÇ MU ARIYORSUN KENDİNDE. Senin biz dalga geçme oyuncağınız mıyız? Yanlış yaptın hem de çok. Tüm iyi niyetimi sen alt üst ettin. Sana benim konuşmalarım iyi geldi ki, engelini de kaldırdın. Seni tanımak en büyük talihsizlik. FAKAT SEN DAVET ETTİN, SEN YANLIŞ YAPTIN. SANA BU DAVRANIŞINI BEN HİÇ YAKIŞTIRAMADIM.
Sizi engellemekten başka hiçbir şey yapmadım ben doğru altın gibi olmalıdır. Kendimizi kurtarmak için yalana başvurmak iyi bir kişilik özelliği değildir ben kimseye hakaret de etmedim yerden yere de vurmadim sadece engelledim engelleme sebebini de açıkladım sonra şimdi burda böyle demeniz hayal kırıklığına uğrattı beni.
Yeni görüyorum pasiflemiş olduğum bir şiirin altında bana piç diye küfretmişsiniz.yaşınıza ve mesleğinize yakışıyor mu hiç? yanlış kimseye yakışmaz, fakat bir insana saygısızca davranmanda hiç yakışık almaz. Önce mesaj açıp sonra hakaret tavırlarında sana yakışmazdı... O şiir hangisidir ne den yapayım hatırlamıyorum o şiirin adını veya sayfa adresini yazarsan incelerim. Yanlış bana da bir başkasıyla dikleşip yanlış davranışlar sana da yakışmaz. Bilmiyorum, hatırlamıyorum. Sen bana yardım dedin, ben tamam dedim, sonra sen de bani yerden yere vurdun ve çok üzdün.
Sevgili dostum ah kuranı bir anlaya bilseydik ve islamı yaşaya bilseydik bu zülümler karşımıza çıkmazdı yürel sesinizi yazan güçlü kaleminizi ayakta alkışlıyorum _______________________________________________saygılarımla Allaha amanat olun
Değerli şair dostum ötesi müsaadenizle kardeşim sayfama uğrayıp şiire bıraktığın engin yorumuna ve desteğinize teşekkür eder şükranlarımı sunarım. Selamlar, saygılar...
Değerli dostun, değerli kaleminden yine güzel, yine özel bir eser gelmiş. Bizde bu güzel eseri,okuyor,kutluyor ve alkışlıyoruz.gönlüne ve ömrüne bereket.Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın.