(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.................. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.................. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efendim, Nihavend: Dügah ile , hicâz kürdî arasında bir musiki makamı.Aynı zamanda, İran'ın batı tarafında ünlü bir şehir. Şimdi, şarkınızdaki anlamı analiz etmeye çalışıyorum... Nihavend...!? Şiirde finâle bakarım en çok. Hani, bir başka anlamı var mıdır nihavend'in, benim bilmediğim.Merak ediyorum. Nihayet /ten mi çağrıştırdı. Müzikle ilgileniyorsunuz sanırım.,Nihavend /in anlamını ben mi öğrenemedim ?!... Neyse efendim , içerik açısından harika şiir olmuş. Kutluyorum. saygımla elbette...
babidim tarafından 2/22/2008 12:30:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir o kadar güzel ki,bir kaç kere okudum.Ama son satırı ''Ben bu aşkın ismini nihavend koydum son/sayfasız'' acaba kaç kere okumuş olabilirim bilmiyorum..Nedir bu,atasözü mü ? :)) Sevgiler.
Kirpiksiz gözlerinde bir iklim sakladım /sorunsuz Çiğ düşmüş kalbimin orta yerine/ buzsuz Yeniden merhaba desem ikinci bahara /aruzsuz Biliyorum,bilmediğim bir senfoninin ortasındayım şimdi ilk Bitiyorum,sonu gelmeyen uzatmalardayız/makamsız) Yarım kaldım,bir tek onda odaklandım desem /inanır mısınız? Ben bu aşkın ismini nihavend koydum son/sayfasız