sevmek ve sevilmek horlanıp, dışlanıyorsa hatta bitanem.. gülmek suçsa, sevdalanmak ayıpsa türkülerde ağıt şiirlerde mısra olur acılar, ölümler..
kapkara bulutların altında karanlık bir kuyunun dibinde yılışık yüzlü pisliklerin tahtında dinleriz hayıflanmaları.. puslu bir günün soğuğunda yıkık insan erdemlerinin harabesinde denizin kapkara yüzünde öksürmekten başka bir şey gelmez elden
annesinin goncası babasının meleği bir gün, birgün.... ahhhh.. olmaz olsun yakar yüreğimizi acıtır,kanatır geçmişe götürür bizi kapatınca pencerelerimizi çekince perdeleri kendi dünyamızda kalır insanlık dersi!
Özgecan ne ilk ne de son bu yıkılası düzen besler büyütür karşı duranlar şüphelidir, teröristtir.
…
martı çığlığı ülkeyi yönetenlerin söyleminden daha çok ilgimi çekiyor.. denizin uğultusuna verdim kendimi, halklar çıkaracak labirentten denizlerin gülen yüzünü
martılar bizim Deniz ve sen güneşe sevdalılar biliyor musunuz sizi çok seviyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Puslu bir gün.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Puslu bir gün.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili Hasan hocam sırf şiir olsun diye yazmayan her daim gönül katrelerinin izdüşümünü sayfasında okuduğum usta kaleme nihayetsiz tebriklerimle birlikte en kalbi sevgi ve saygılarımı sunarım
Biz de çok ama çok seviyoruz, yüreği güzel insan. İnsanlığın erozyona uğrayıp aşındığı bu kara günlerde insani köşelerinde ayakta ve onurlu durabilenlere bin selam olsun. Kutlarım dostum. Yine ''acılara tutunmak minvalinde harika bir şiirdi.
"kapatınca pencerelerimizi çekince perdeleri kendi dünyamızda kalır insanlık dersi!"
...
Türkiye'nin insanlıktan çıktığı ve vicdansızlıkta tavan yaptığı bir vahşetin daha izdüşümü! ve ne acıdır ki birileri halen perdesini kapatıp, uyuyabiliyor....... :(
KAHROLSUN FAŞİZM!
şiir yüreğine sonsuz teşekkür ve saygılarımla yoldaşım..
Ölümlerin en acısını tattırdılar,bozuk zihinli,uçkur beyinli insanlık yoksunları,vicdan fukaraları.
Ziyan edenler seni,hepsinin cehenneme canları. Gözün ardında kalacak,yine zamanla unutulacak bu acı,insafsız anı. Ey canı hiçe sayılan,vücudu hayvanca yakılan melek yoldaşı. Can özge can,çok yakmışlardır insan bozması canavarlar canını. Adalet varsa,kalmışsa hesabını soracak,sormalı. Nasıl idam olmaz,peki şimdi ne yapmalı ? Lal kaldık paramparça tablo karşısında,ey cennet insanı.
Al işte yerde mi kalacak şimdi ölümü hak etmeyen,hayalleriyle yakılan yıkılan çocuklarımızın kızlarımızın kadınlarımızın kanları ?
Neden böyle pislik,bel altı kafaların tiksindirici dünyası ?
biliyorum geçikmiş yorumumdan dolayı cevap alamıyaçağım ama beni duyacağına göreceğine eminim
RABİM SONSUZ RAHMET VE MERHAMETİYLE KABRİNİ GENİŞ HESABINI KOLAY YERİNİ CENNET ETSİN ...AMİN
SELAM VE HÜRMETLE
ALLAH C.C EMENET OL.