(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dün Gece ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dün Gece ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömür/ denilen bu yol, meğer ne de kısaymış Bir masal gibi geçmiş,ya yokmuş ya da varmış İnsafsız seneler seni önüne katmış Ağaçları deviren güçlü rüzğarlar gibi..
En güzel hatıranı ruhundan kaybederken Saçlarına ak koşar, oysa ne kadar erken Gelecek günlerinden bir teselli beklerken Umudun hüsran olur, tıpkı rüyalar gibi..
Şiiriniz beni duygulandırdı efendim..Malum giden yıllar bir hayli fazla.. Bende affınıza sığınarak bunları yazıverdim.Sağlıkla kalın..
yüreğinizi dizeler öylesine güzel kaleminizden yansıtıp ortaya harika bir şiir çıkarmışınız.Tebrikler arkadaşım.Herşey gönlünce olsun.Daima sevgi ve tebessümlerle kal.
Bir masal gibi geçmiş,ya yokmuş ya da varmış
İnsafsız seneler seni önüne katmış
Ağaçları deviren güçlü rüzğarlar gibi..
En güzel hatıranı ruhundan kaybederken
Saçlarına ak koşar, oysa ne kadar erken
Gelecek günlerinden bir teselli beklerken
Umudun hüsran olur, tıpkı rüyalar gibi..
Şiiriniz beni duygulandırdı efendim..Malum giden yıllar bir hayli fazla..
Bende affınıza sığınarak bunları yazıverdim.Sağlıkla kalın..