(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstat şu anda anlatmak istediğin kadından söz ediyorum.Ne oldu bilmem ama senin mizacın bu tür sert tarzda kadını ele almaz ama mutlaka bir bildiğin vardır.Durup dururken bu kadar sitem etmezsin.Bir örnek görmüşsündür muhakkak.SAygılarımla....İbrahim karaçay
şiire gönül vermiş bu güzel paylaşımcı dostlara her defasında söylediğim bir şey var. diyorum ki; beyler, hanımlar; yazılan şiirdeki tasvirleri şiiri yazana mal etmeyiniz. en azından benim şiirlerimin bir tasvirden ötesine hitap etmediğinin bilinmesini rica ediyorum. sayın "hisbey" şiirden çıkarmak istediğiniz her neyse, o sizi ilgilendirir. zamanı gelince her insanın saçı da ağarır, sakalı da. sincabın altında kirpi arayacağınıza bence bize ikram edeceğiniz şiire başlayın. :))) saygılarımla.
eşiktekiadam tarafından 2/20/2008 10:06:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Allah Bilir inci gibi dişleri varmıştır belkide. Fakat dizelerinizden anlaşıldığına göre ifadeler de yerinde görülüyor.Sakalda biraz aklık var ama yengenin saçlarını beyazlatmışsınız. Eşikteki adamın bu işte dahli olmasın.Selamlar saygılar.
dostum "İBRAHİM KARAÇAY" kadının aslında özelliklerinin bunlar olmadığını biliyorum ve kadına azami derecede saygıda hassasım. zira kadın anadır, bacıdır, sevgilidir, yardır, eştir, dayanılası dağdır, sığınılası cennettir, veluttur, kısacası şahsi nazarımda kadın kutsaldır. ama şiirdeki kadını kastediyorsanız eyvallah... sözüm yok, zaten şiir ortada. teşekkür ediyorum.
Şair ruhun sitemi böyle inceden, böyle güzel oluyor. Dünya imtihan dünyası. Bir yüreği güzel gider bir kara gönüllüye tutulur. Sonra aşk denizinde çırpınır durur. Umarım hayırlı bir karşılık bulur. Şiir çok güzeldi Ustam.