Hani kimi zamanhüzünlenirsiniz Yürekler yaralanır ümitler bitince İçli şarkılar daha bir başka dokunur ya Dinledikçe ruhun daralır Bakınırsın etrafına, Kimseler yoktur elinden tutacak Sözler tükenir Gözlere perde iner Oysa Her sözün ardında ne ümitler gizlenir Sahi neydi sevdanın tarifi?
Bulutların ardına gizlenen güneş gibi Yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı misali Kalemle yazılarak anlatılır mı sevda? Yalnız kalırsan bir gün eğer Yalnızlık gibi Çizilir mi sevda da tuvallere?
Gözlerinizden yaşlar süzülürse yanaklarınıza Seven yaralı yüreğiniz dayana bilir mi? Unutulursun Bir başka sızı başlar içten içe Kaplar bütün bedenini O seven yürek ayaklar altında kalır İstesen de olmaz hiçbir şey eskidi gibi…
Koymak istesen de yerine sığmaz Olduğu yerde bıraksan can dayanmaz Kırılmaya görsün bir kez Yara aldıysa eğer, Kapatamazsın, kanadıkça kanar yaraların Merhem olmaz hiçbir şey eskisi gibi…
Bakışların kala kalır Boynu bükük gidenin ardından Çok şey vardır aslında söylenmesi gereken Dilin lal olur, dizilir boğazına kelimeler Pişman olursun sıraya girer keşkeler Ve tanımasaydım keşke dersin Tanıdığın güne lanetler okursun Okuduğun her lanet, peşi sıra yeni acıları getirir…
Geceler zaten düşman uyku tutmaz Firar eder uykuların gözlerinden Bir an düşünürsün! Neden? Niçin dersin! Yüzleşirsin kendinle Oysa çoktan terk etmiştir seni gerçekler…
Cebelleşir durursun düşüncelerinle Başa çıkamazsın Kaçak olursun. Sen ne kadar kaçsan da Ondan geriye sadece Buruk hatıralar, Elinde sararmış bir resim Ve Paramparça olmuş yürek kalır Olmaz hiçbir şeyin tadı eskisi gibi
Ne sen farkındasın ne de ben Alıp götürmüşsün beni de kendimden Ne kadar götürsen de ben hep aynı yerdeyim Benden bir şey kalmamış ki sende Sadece sen vardın benim yüreğimde Dağıldım değirmen taşlarının arasında Buğday tanesi gibi ufalandım Sayende olmayacak hiç bir şey eskisi gibi
Hiçbir şeyin anlamı yok artık Duygularım köreldi Değişti düşüncelerim Umutlarım yok oldu Artık hayallerden de öte düşlerim. Hepsinin üzerini çizdim tek kalemde Mümkün değil dönemem artık geriye Dönmemi sakın bekleme benden Olmayacak hiçbir şey Eskisi gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eskisi Giibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eskisi Giibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiçbir şeyin anlamı yok artık Duygularım köreldi Değişti düşüncelerim Umutlarım yok oldu Artık hayallerden de öte düşlerim. Hepsinin üzerini çizdim tek kalemde Mümkün değil dönemem artık geriye Dönmemi sakın bekleme benden Olmayacak hiçbir şey Eskisi gibi…
Harika kalem hiç bir şey eskisi gibi asla olmaz olamaz bazı şeyler anlamını yitirir saygımla
Hiçbir şeyin anlamı yok artık Duygularım köreldi Değişti düşüncelerim Umutlarım yok oldu Artık hayallerden de öte düşlerim. Hepsinin üzerini çizdim tek kalemde Mümkün değil dönemem artık geriye Dönmemi sakın bekleme benden Olmayacak hiçbir şey Eskisi gibi…
uzanan elini kıran yüreğini kör bir kurşunla kıran derdinin üzerine basan avazını duymayana nasıl emanet edersin yüreğini yeniden bizde asıl!olan da asil olanda taşıdığımız aşk dolu yürek değil miydi
hani inanmazken inan gerçek(aşk)denmişti kulağımıza işte.. inandık sevdik! yerle yeksan eden yine kendisi oldu aşkın..
şimdi de bana abim: hangi aşk gerçek hangi sevda yalan :((
inançlarımızı kara bir kalemle çizdik yüreğimize kalan mirası ömürlük bildik de satmadık yüreğimizi gerisine gözümü kör kulağımı sağır ettik!
Duygularım köreldi
Değişti düşüncelerim
Umutlarım yok oldu
Artık hayallerden de öte düşlerim.
Hepsinin üzerini çizdim tek kalemde
Mümkün değil dönemem artık geriye
Dönmemi sakın bekleme benden
Olmayacak hiçbir şey
Eskisi gibi…
Harika kalem hiç bir şey eskisi gibi asla olmaz olamaz
bazı şeyler anlamını yitirir saygımla