Ve ben, düşleri bozuk bir Türkçe ile kelimelerine uzanıyorum didikliyorum hecehece sahiplenmek adına bir harfini ki yüklem ve özne sıcak kahve ya da renklendirilmiş çay göğüs kafesimdeki kaburgalarda bir kırılma hissi eş sessiz bir kelime içinde kaybolup gidiyor anla/m herkesin oluyormuşum gibi..
hani dokunmasam öksüz kalacaklarmış gibi sussam/evet… istem dışı bir sindirim sistemi ve ani bir refleks rakamsal bir kim/ses(s)izlikte b-akıyoruz aynaya aristokrat ve ucundan politik saçlarımızın kırıkları oranınca dim/dik.. son/baharlarımız yeni bir rönesans’ın eşiğinde…
mutsuz olmaya çabalayan ruhlar ne darbeler hoş geliyor artık ne de devrimler ki şehir şehir boşalıyoruz çırılçıplak akıyoruz kör bir ressamın tuvaline…
b-ak… kuzgunlar yuva yapıyor iskele altlarında bir martı süzülüyor kanatsız boğaz/a ki terk ediyor evini bir yosun
evet evet y’osun..
seni t-anıyorum sararmış yapraklarından belli mevsimin… ki ilmek ilmek işliyorsun yaşam(ım)a..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
seni t-anıyorum.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
seni t-anıyorum.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.