(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen bende sadece şiir olupta kaldın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen bende sadece şiir olupta kaldın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
***HARKULADE**** ***MUHTEŞEM**** ****SÜPER***** ****OLAĞAN ÜSTÜ**** *** ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL*** İçten duyguların adeta pınar olup Denizlere, Deryalara hatta Okyanuslara aktığı , Oradanda buharlaşıp Yıldızlarla bezenip, ay ışığı, Güneşin sıcaklığını alarak yüreklere döndüğü çok güzel bir aşkı anlatan , sitemleri ile sevgisini hala haykıran, közlenen böylesi bir güzel, bir saygın yüreği kutluyorum ***Selam olsun sevgisini haykıran yüreklere*** ***Selam olsun bu haykırışa cevapları ile yorumları ile taçlandıran yüreklere*** ***Selam olsun sevenlere, sevmesini bilenlere, Sevgisine sahip çıkanlara ***selam olsun*** İyiki varsınız İyiki yazıyorsunuz Saygılarımla efendim Şair67 Ali Cemal AĞIRMAN
şair67 tarafından 2/20/2008 6:33:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
canım annem.İnanın şiirlerine yorum yaparken zorlanıyorum.yazacağım her sözün şiirinizin gölgesinde kaybolacağını sanıyorum hep.duyguları ta derinlerden gün ışığına çıkarmakta bir üstadsınız.saygıyla eğiliyorum eserlerinin önünde sevgili anneciğm. ellerine sağlık.hep dilediğim gibi YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN. Saygılarımla oğlun Hakan....
değerli arkadaşım.. 1974 mart benimle yaşıt bir şiir.. ama o kadar hoş seda varki dizelerde. bin yılda geçse güzelliğini asla kaybetmez..duygular.. beğeniyle okudum.. tebrikler yüreğine.. saygılarımla..
Sevgili Ceynan ; anı defterinin bu renkleri hiç solmayacak gül yaprakları ile süslü ama hüzün ve ayrılık kokan sayfasını açıp ne güzel bir paylaşım ve ne güzel bir şiir yaratmış ...