Gözlerin aramasın artık bu şehirde ,nefretim, Hasretim ,söndüremediğim ateşinle, artık uzaklardayım ..
Ben ki aylarca yolunu gözledim, Ben ki her zor anında, kolkanat gerdim, Ama o şehirde aramasın artık gözlerin , Yoldaşım karasevdanla uzaklardayım...
Belki haberin yoktur senin, Bendim umutsuzluğunda ,mum ışığı tutan, Bendim azraille olan, randevularını bozan, Kimsesiz kaldığında, bendim Gökyüzüne baktığında gülümseyen Ve şimdi yine benim, Seni terk edip giden Boşuna yalanlara, bulanmasın kalbin...
Seni sevdim biliyorsun ,ölüme kardeş, diyecek kadar, Sana inandım biliyorsun, kendi doğrularımı silecek kadar, Ve şimdi sevdamın değerini soruyorsun.. ne kadar? Dön bir bak yaşananlara,harabeye dönmüş hayatıma, Artık başı önde ,gözleri karanlık, yüreği korkulu şu insana , Ben ki ben!!!, isyan, küfür, karanlığa bulanmış umutlarıma, Şimdi sen söyle senin değerin ne kadar????
artık aramasın o karanlık gözlerin, beni o şehirde, artık sormasın yalan dilin beni, yok olmuş sevgilerde, boşuna bakma; senin kara sevdan yazılı ,o meyhaneyede. resmini,yalanlarını, sahte sevdanı, hatıralarını, sana ait ne varsa hepsini, şu söküp atamadığım!!! kahrolasıca yüreğimi dahi bırakıp sana, Senden önceki ,güzel sandığım hatıralarımla ,silik hayatımı bırakıp ,sahte dostlarıma, bir ben birde!!! ayrılmaz dostum yalnızlık, yelken açtım,Umut dolu güzelliklere Artık aramasın gözlerin , o şehirden uzaklardayım, karanlık yüreğimi Umutla , aydınlığa götürecek yollardayım, kendimden bile sakladığım diyarlarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARAMASIN GÖZLERİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARAMASIN GÖZLERİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayrılmaz dostum yalnızlık, yelken açtım,Umut dolu güzelliklere Artık aramasın gözlerin , o şehirden uzaklardayım, karanlık yüreğimi Umutla , aydınlığa götürecek yollardayım, kendimden bile sakladığım diyarlarda...
yüreğinize sağlık... hep acı,hep keder,öfke kızgınlık vs.. şiirlerdemi anlatyabiliyoruz acaba tüm duyguları.. sevgiyle kalın
Artık aramasın gözlerin , o şehirden uzaklardayım, karanlık yüreğimi Umutla ,
aydınlığa götürecek yollardayım, kendimden bile sakladığım diyarlarda...
yüreğinize sağlık...
hep acı,hep keder,öfke kızgınlık vs..
şiirlerdemi anlatyabiliyoruz acaba tüm duyguları..
sevgiyle kalın