Kuruyan gönüllerde dağılan her beste gam Bulutları taşıyan uğuldayan seste gam Gülüşte gam, düşte gam, kalan son nefeste gam Yağmur yağdı bu akşam kupkuru bir vadiye Susuz kalan toprağa Yaradan’dan hediye…
Şahlanırken bir anda göğün yağız atları Hüzünlerle ıslandı kuşların kanatları Dolaştı sokaklarda yağmur serenatları Zümrüt gözlü yapraklar birden bire mutlandı Gün görmeyen tohumlar yerinde umutlandı.
Yıldırım mı öldürdü şen yıldızlar nerdeler Damlalar cama değdi çekilirken perdeler Gökten düşen billurlar artık kara yerdeler El ele tutuşacak toprağa karışacak Minik dereler olup nehirle yarışacak.
Yarın sabah güneşle doğacak binlerce can Tozundan arınacak mis kokacak gök fincan Böyle bir güzellikle kimler duymaz heyecan Dünyamızın üstüne düşen bereket yağmur Aman ha fazla yağma olma felaket yağmur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kuruyan gönüllerde dağılan her beste gam Bulutları taşıyan uğuldayan seste gam Gülüşte gam, düşte gam, kalan son nefeste gam Yağmur yağdı bu akşam kupkuru bir vadiye Susuz kalan toprağa Yaradan’dan hediye…
Şahlanırken bir anda göğün yağız atları Hüzünlerle ıslandı kuşların kanatları Dolaştı sokaklarda yağmur serenatları Zümrüt gözlü yapraklar birden bire mutlandı Gün görmeyen tohumlar yerinde umutlandı.
Yıldırım mı öldürdü şen yıldızlar nerdeler Damlalar cama değdi çekilirken perdeler Gökten düşen billurlar artık kara yerdeler El ele tutuşacak toprağa karışacak Minik dereler olup nehirle yarışacak.
Yarın sabah güneşle doğacak binlerce can Tozundan arınacak mis kokacak gök fincan Böyle bir güzellikle kimler duymaz heyecan Dünyamızın üstüne düşen bereket yağmur Aman ha fazla yağma olma felaket yağmur.
YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK.GÖNÜL SESİN HİÇ SUSMASIN SAYGILARIMLA....
GÖK YÜZÜNDEN AŞK YAĞIYOR YANAN YÜREĞİME SEVGİ DOLUYOR
YAĞMURDAN ÖNCE GELİR YAĞMURUN SESİ BÜTÜN ÇİÇEKLER YAĞMURDAN ÖNCE KOKUSUNU BIRAKIR BİZE BIRAKIR
YAĞMUR AĞLAR SAATLERCE BAZEN GÜNLERCE HAFTALARCA HATTA AYLARCA SÜREBİLİR HER TARAF TEMİZLENİR YAĞMUR DİNER
GÜNEŞ DOĞAR GÜLÜÇÜKLER SAÇAR HER TARAF PIRIL PIRIL GÜNEŞ OLURUZ BÜTÜN ÇİÇEKLERE KOKUSUNU GERİ VERİRİZ
BEN AŞKIMI ALIRIM AŞK BİR YAĞMUR SESİ BİR AŞK MELODİSİ
YAĞMURDAN ÖNCE GELİR YAĞMURUN SESİ ŞAİRLERİN YAZARLARIN YÜREKLERİ GÖNÜLLERİ İLHAMLA DOLAR TAŞAR
BÜTÜN ŞİİRLERDEN GÜZELDİR YAĞMUR SESİ GÖNÜLLERİ MEST EDER İNSANLARI KENDİNE AŞK EDER HUZUR VERİR YAĞMUR SESİ
GÖKTEN AŞK YAĞIYOR TOPRAK İÇİN SEVGİDİR HASRETTİR YAĞMUR SESİ
TOPRAK SUSUZ İNSAN SEVGİSİZ ŞAİRLER YAĞMURSUZ AKDENİZ SİZ YARSIZ SEVGİSİZ AŞKSIZ OLMAZ OLAMAZ AŞK BİR YAĞMUR SESİ GÖK YÜZÜNDEN AŞK YAĞIYOR YÜREĞİMDE AĞLIYOR BİR YAĞMUR SESİ GÜL KOKAR NEFESİ
celal topbaş
eseriniz mükemmel olmuş yağmur bütün şiirlerden güzeldir insana ilham varir
Kuruyan gönüllerde dağılan her beste gam Bulutları taşıyan uğuldayan seste gam Gülüşte gam, düşte gam, kalan son nefeste gam Yağmur yağdı bu akşam kupkuru bir vadiye Susuz kalan toprağa Yaradan’dan hediye…
Mükemmel bir hece şiiri ve güzel bir sunuş.Aldı götürdü.
Şahlanırken bir anda göğün yağız atları Hüzünlerle ıslandı kuşların kanatları Dolaştı sokaklarda yağmur serenatları Zümrüt gözlü yapraklar birden bire mutlandı Gün görmeyen tohumlar yerinde umutlandı.
çok güzel sözlerden oluşan çok güzel bir şiir yürekten kutluyorum afet hocam
Kalem güçlü olunca şiir güzel oluyor eyvallah üstat Alkışlıyorum kalemi, Yüreğine sağlık __________________________________________________Selamlar saygılar
Afet hocam şiiriniz yağmurun içine çekti beni ben ki bir yağmur sever yağmura aşık biriyim şiirdeki yağmura şiir dokuyan kaleminiz susmasın bugünden sonra ki ilk yağan yağmurda bu şiiri hatırlayacağım :)
Yarın sabah güneşle doğacak binlerce can Tozundan arınacak mis kokacak gök fincan Böyle bir güzellikle kimler duymaz heyecan
Bu dizeler, beni çook eskiye götürdü. Yağmur sonrası açan güneşle birlikte köyün karşı tepesindeki tozundan arınmış ormanların o muhteşem kartpostallık görüntüsü canlandı gözümde.
Her haliyle yağmur berekettir. Felâket boyutunda sel olduğu zamanlarda bile insanlarda uyandırdığı Allah'a sığınma isteğiyle gene berekettir. Şiirde en hoşlandığım mısra : "Tozundan arınacak mis kokacak gök fincan" Ve buradaki gökyüzünün gök fincana benzetilmesi sanatını çok sevdim. Tebrik ediyorum Afet Hanım Kardeşim. Kaleminiz ve ilhamınız birbirinden ayrılmaya... Selâmetle..