Sensiz olmuyor bu acı tüketiyor Hasretin kor olmuş yakıyor. Küllerim savrulmadan Her şeyi bırakıp ardımda Yanan yüreğimle sana geldim. Aç kapıyı ben geldim.!
Çizilen kaderimiz vardı Payımıza düşen hile, alınan karar vardı Kanatları kan revan, vurulan kuşlar vardı Her şeyin ötesinde Suçsuz mahkümiyet, ödenen bedel vardı. İsyanı yükleyip sırtıma Alın yazısını taşlara çalıp sana geldim. Aç kapıyı ben geldim.!
Kimseye aldırmadan, korkmadan Ayın şavkında yolum görerek Çoban yıldızını rehber bilerek Ellerimde kelepçe Yalın ayak koşarak geldim. Çöz ellerimi.! Çöz ki bir güvercin kanatlansın Bileklerimden. Esaretten kurtulmak için Cesaretimi toplayıp sana geldim. Aç kapıyı ben geldim..!
Bu cehennem bizimdi Sen batmayan güneşim, ben sürgün çiçeğin Dön bana yüzünü açayım avuçlarında.! Hasreti bitirecek zaman Hasetlere verilecek ders vardır. İblisten korkmadan kaçıp ta geldim Cenneti kollarında yaşamaya geldim. Aç kapıyı aşkım ben geldim..!
Duygu Şen Şiire güzel yorumuyla ses olan Hazarbey’e sonsuz teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA GELDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA GELDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırgınlıklar küskünlükler ve ayrılık sitem ayrıca hasretlik sona erip tertemiz bir sayfa açılmak üzere mutlu etmeye mutlu olmaya gelen bir sevgili açılsın kapılar bir ömür boyu mutlu olmanız dilegiyle kutlarım
Çok güzel bir yürek sesi idi tebrikler şairim Öylesine güzel bir bekleyiş idi özlemle Sevdiğini bu kadar anlatılabilir hala gelmedi mi saygılar esen kalın
Sensiz olmuyor bu acı tüketiyor. Hasretin kor olmuş yakıyor. Küllerim savrulmadan.! Her şeyi bırakıp ardımda, Yanan yüreğimle sana geldim. Aç kapıyı ben geldim..!
Çizilen kaderimiz vardı.! Payımıza düşen hile,alınan karar vardı, Kanatları kan revan,vurulan kuşlar vardı. Her şeyin ötesinde.! Suçsuz mahkümiyet,ödenen bedel vardı. İsyanı yükleyip sırtıma.! Alın yazısını taşlara çalıp sana geldim. Aç kapıyı ben geldim..!
Kimseye aldırmadan,korkmadan.! Ayın şavkında yolum görerek, Çoban yıldızını rehber bilerek. Ellerimde kelepçe, Yalın ayak koşarak geldim. Çöz ellerimi.! Çöz ki,bir güvercin kanatlansın, Bileklerimden.! Esaretten kurtulmak için, Cesaretimi toplayıp sana geldim. Aç kapıyı ben geldim..!
Bu cehennem bizimdi.! Sen batmayan güneşim,ben sürgün çiçeğin. Dön bana yüzünü açayım avuçlarında.! Hasreti bitirecek zaman, Hasetlere verilecek ders vardır.! İblisten korkmadan kaçıp ta geldim, Cenneti kollarında yaşamaya geldim. Aç kapıyı aşkım ben geldim..!
Duygu Şen
Güzel bir sevgi şiiri, dizelerini kutluyorum.Puanım tam.Yunusun diyarından selamlar.
İçten duygulu güzel bir şiir okudum.güne başlarken çok iyi geldi .Usta kalem o kadar güzel işlemiş ki yüreğinden dökülenleri dizelere yüreğinize kaleminize sağlık dost kalem saygılarımla selamlar.
Şiir değil sanki bir şelale gibi Aktı sanki seller sular gibi Metaforları iyi işlemişsiniz derya gibi kutlarım Zevkle okudum duygu dolu şairim saygılarımla
Bu cehennem bizimdi.! Sen batmayan güneşim,ben sürgün çiçeğin. Dön bana yüzünü açayım avuçlarında.! İblisten korkmadan kaçıp ta geldim, Cenneti kollarında yaşamaya geldim. Aç kapıyı aşkım ben geldim..!
çok teşekkürler bu nasıl bir yürek herkelimesi bir duyğu seli bu gönüle kapı kapanırmı bu kapıyı açmayan ya çok duyğusuz yada çok merhametsiz ama inanın eğer sevgi varsa bilinki birincisi geçersiz haz alarak okudum çok güzeldi kalemine yüreğine sağlık o kalem hiç susmaz inşallah.
Seven yürek sesi yansımış dizelere üstat....... beğeniyle okudum Kutluyorum güçlü kalemi Yüreğin var olsun ______________________________________Saygılar selamlar
Duygu Hanım,..çok güzel işlemişsiniz....kavuşmuşsunuz artık işte ne güzel.Bir de bileklerinizi çözse,..ben olsam,_sözüm ona_ölüm olsa ayrılmam artık. herşeye göze alıp sevgiliye ulaşmak hiç kolay değil.Söylemeliyim ki,..alkışlarım biraz uzun sürecek...Şairem,..Güzel Günlere
Güzel aynı zamanda akıcı bir şiir umarım bu yakarışlarınız boşa değildir Kul vermezse karşılık aldırma bu yalvarışlarını Aşkın sahibine arz eylemek gerekiyor yoksa güvercinler hürriyetine kavuşamaz selam ve saygılar
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ .. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
İçsel bir dokunuş bir yürekten diğer yüreğe uzanan o yolda bitimsiz ve biteviye. Erişilmez denen o büyük sevda yankısı uzaklardan gelen. Yüreğinize sağlık. Gün içerisinde ne hoş esintiler taşıyor yürek sesleri bu bağlamda okumak bir ayrıcalıktır değerli kalemleri. sevgiler, saygılar... Kaleminiz daim olsun.
Sevgili ustam; Tek kelime ile muhteşemdi. Ayakta alkışlıyorum, tebrikler... Canı gönülden kutluyorum, keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Bu güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyor, sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Hoşça kalın…