Bakma yüzüme öyle mahsun mahsun Yakma yüreğimi! Ovuşturup, hüzne bulanmış gözlerini Hıçkırığını ciğerlerine tıkma öyle Bırak özgürce dökülsün Gül yanağından inciler.
Ağlamak ayıp değil çocuk Yüreğindeki har dağlarken sineni Susturma nefesini, utanma! Boyları büyümeden büyür bazen Şu kahpe dünyada bazı çocuklar.
Oysa küçücük dünyanda Nice pembe düşlerin vardı kim bilir Koca koca insanlar Umudunu talan edecek, bilemedin Sol cebin boş, anlıyorum çocuk.
Ahh keşke Sihirli bir değnek olsa elimde İnsanoğlunun içindeki kötülüğü yok edebilsem! Bir dokunuşta Bütün silahların namlusuna Sevgi fişeği sürüp acıları dindirebilsem Süt kokulu hayalleri kirlenmesin diye çocukların.
Onlar hiç ağlamasa Kahkaha yakamozları düşürse ay mutsuz gecelerine Işıldasa göz bebeklerinde Yıldızlar selâma dursa kirpiklerinde.
Ve ben bu güzel dünyayı Seyre dalsam çocuk yüreğimle. Vurulan yanlarıma ağlarken sessizce Hiç değmese gözleri gözlerime..!
_Duygu Şen_ ----------------------- Harika yorumuyla şiiri taçlandıran can dostuma tebrik ve teşekkürlerimle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ONLAR HİÇ AĞLAMASA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ONLAR HİÇ AĞLAMASA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam dolu ,düşündüren ve dünyada bir türlü bitmek bilmeyen savaşlar ve kaoslar karşısında hüzünlendiren şiiri ve yazan kaleminizi kutluyorum sevgili şair,saygıyla