(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKLÜK EĞER BUYSA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKLÜK EĞER BUYSA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin hikayesine ayrı bir yorum getirmek istedim... değerli kardeşim, o tarif edilemez duyguyu yaşaman senin SEN olarak, ÖZÜN olarak kaldığının göstergesidir. İstiklal marşına saygı duymayanlar var ne yazık ki! insanın kanına dokunmuyor değil! cahilliğin biri bin para! uzun değil geçen zaman, kısacık bir zaman önce bu topraklar kanla kazanıldı, o marş akan kanlarımız uğruna, bu vatanın bağımsızlığı uğruna yazıldı... geçmişini unutanların karanlığında YAŞAYAMIYORUM... boğuluyorum, dinini, dilini, vatanını, marşını unutanlar arasında... konserlere ailecek koşar adım gidenlerin, milli bayramlarımıza alakasız kalması ÖLÜM gibi geliyor bana... marşımızdan önce evlatlarına şarkı öğreten bir zihniyet, bu vatana ZARARDIR... ZARARI OLAN DOKUNMASIN BANA, BEN VATANIM... VATAN BEN... VATAN NAMUSTUR, MARŞ NAMUSTUR... NAMUSU ASKIYA ALMAK KOLAY GELDİ ONLARA...
onlar sussa da, saygısız olsada...
BİZLER VARIZ VE VAR OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ... Rabbim yüzümüzü kara çıkarmasın! (AMİN)
Ey İstiklal marşını kanıyla,canıyla yazan Susmasın diye uğruna şehit olduğun ezan Rahatsız oluyormuş sesinden, mayası ayran Saygılıyız ; Saygı eğer buysa
Atam çözemedik sözünü her şey muallak En büyük becerimiz bir birimizle dalaşmak Arpa boyu yol almadık halen bıraktığın şafak Çalışkanız ;Çalışkanlık eğer buysa
elden bir şey gelmiyor.asker aç,asker silahsız,asker çıplak yinede kafa tuttu koca dünyaya.şimdi her imkan varken gelemıyoruz üçbeş itin hakkında.
Bu vatanı emanet ettiğin biz gençleriz Gel de gör Yahudi ye nasıl peşkeş çekeriz Daha yetmez; eğilip eteklerini öperiz İzindeyiz Atam ;Seni izlemek eğer buysa
Ey İstiklal marşını kanıyla,canıyla yazan Susmasın diye uğruna şehit olduğun ezan Rahatsız oluyormuş sesinden, mayası ayran Saygılıyız ; Saygı eğer buysa
canı yürekten kutluyorum çok güzel bir şiir olmuş..uzundu ama akıcıydı sevkle okudum... saygılar..
her bir mısra üzerinde ayrı ayrı, oturup konuşmak gerek! off offf ne derin mevzulardır bunlar. vurun o, iftiraya uğrayan o. can verip yatarken, yan gelip yatıyor denilen o... müslümanız derken, hor görülen o. ATA'nın adını kullanıp soytarılık edenlere dur diyen yok. Atasını Vatanını sevenlere köstek olan çok!
Bir maddecilik dir almış yürümüş Maneviyat yüreğimizde çürümüş Gözlerimizi bir deli hırs bürümüş İnsanız; İnsanlık eğer buysa .....Tebrik ederim güzel bir şiir ama daha ziyade insanlık eğer buysa olsa da olabilir